Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Kjæresten min tjener mer enn meg, men det står at jeg tjener mer enn han i skattelistene... hmmmm Jeg har formue, ikke han, huset står jo på begge da... Er ikke helt å stole på disse listene.. Typen sin inntekt står oppført som halvparten av hva han tjener...
Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Det er ikke nødvendigvis feil, kontroller at det er riktig det som står i ligningspapiren som kommer i posten. Det høres ut som dere lignes fra han til deg - dvs han får lånet på seg og fratrekk for alle rentene. Rentene trekkes fra på inntekten sammen med andre fradrag og får inntekten til å virke mindre enn det den er. Når formuen hans er regnet ut blir resultatet overført til deg hvis det er negativt og kan redusere din formue.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg er ikke så glad i disse skattelistene, men må jo inn å sjekke oss da. Og med denne http://www.abcnyheter.no/node/75771 så stemmer tallene hos oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå