Gå til innhold

Nå murrer det i magen her også! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

murr murr murr...

Skal jeg liksom ha pms 6 dager FØR mensen også nå da? :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

murrer her også, også her jeg skikkelig vondt i korsryggen.. men har ikk ikm før 26 okt tror jeg... humm er det ikke litt tidlig med vondt i ryggen da tro..?

Skrevet

Hmmm, jeg vet ikke. Jeg har bare vondt i magen, aldri i ryggen.

Jeg har ikm tirsdag 21.

Syns uansett det er urettferdig om det sakl murre så lenge før dummemensen og så i mange dager under mensen også. For ikke å snakke alle dagene jeg skal blø.. :(

Skrevet

Hei jenter!

Murr murr murrr...jeg har alltid murringer rett før mensen. Men denne gangen startet det myye tidligere enn det pleier...Vondt/ilinger i ryggen hadde jeg også. Var skråsikker på at mensen kom..men igår testet jeg positivt en dag over ikm :o) Så det ER håp!

Lykke til:)

Skrevet

Så søt du er som gir oss håp:)

Skrevet

Murrer og murrer her også!Vi får håpe at det er en spire der:)Føler meg ikke noe gravid så tror ikke jeg er det, men går å kjenner etter symtomer hele tiden hehe..

Skrevet

eg pleier å murre litt imagen før mensen, men nå fikk eg vond murring i rygg over ein uke før ikm og så murring i mage etter det, kanskje det betyr noe annet for oss damer? :) Er lov å håpe!!

Skrevet

murring kan jo bety graviditet også da :) har det ihvertfall gjort på meg to ganger, så vi får håpe det :)

Skrevet

Jeg har også en slik følelse jeg får 1-2 dager før mensen, men no er den her 8 (!!!) dager før. Er det bare noe jeg innbiller meg siden jeg tenker så mye på å bli gravid? Eller kan det være? Utfloden har også forandret seg, og det har blitt mye mer.

Skrevet

Murr murr murr her også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...