meg & to små vampyrer Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 murr murr murr... Skal jeg liksom ha pms 6 dager FØR mensen også nå da?
nygift87 Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 murrer her også, også her jeg skikkelig vondt i korsryggen.. men har ikk ikm før 26 okt tror jeg... humm er det ikke litt tidlig med vondt i ryggen da tro..?
meg & to små vampyrer Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2008 Hmmm, jeg vet ikke. Jeg har bare vondt i magen, aldri i ryggen. Jeg har ikm tirsdag 21. Syns uansett det er urettferdig om det sakl murre så lenge før dummemensen og så i mange dager under mensen også. For ikke å snakke alle dagene jeg skal blø..
Amia Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 Hei jenter! Murr murr murrr...jeg har alltid murringer rett før mensen. Men denne gangen startet det myye tidligere enn det pleier...Vondt/ilinger i ryggen hadde jeg også. Var skråsikker på at mensen kom..men igår testet jeg positivt en dag over ikm ) Så det ER håp! Lykke til:)
meg & to små vampyrer Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. oktober 2008 Så søt du er som gir oss håp:)
Små Einsteins Skrevet 15. oktober 2008 #6 Skrevet 15. oktober 2008 Murrer og murrer her også!Vi får håpe at det er en spire der:)Føler meg ikke noe gravid så tror ikke jeg er det, men går å kjenner etter symtomer hele tiden hehe..
rosa rose Skrevet 15. oktober 2008 #7 Skrevet 15. oktober 2008 eg pleier å murre litt imagen før mensen, men nå fikk eg vond murring i rygg over ein uke før ikm og så murring i mage etter det, kanskje det betyr noe annet for oss damer? Er lov å håpe!!
får baby 2010 Skrevet 16. oktober 2008 #8 Skrevet 16. oktober 2008 murring kan jo bety graviditet også da har det ihvertfall gjort på meg to ganger, så vi får håpe det
Babylove og knøttet Skrevet 16. oktober 2008 #9 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg har også en slik følelse jeg får 1-2 dager før mensen, men no er den her 8 (!!!) dager før. Er det bare noe jeg innbiller meg siden jeg tenker så mye på å bli gravid? Eller kan det være? Utfloden har også forandret seg, og det har blitt mye mer.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 16. oktober 2008 #10 Skrevet 16. oktober 2008 Murr murr murr her også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå