Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Og hvorfor gjør dere det? Nysgjerrighet bare? Selv får jeg meg bare ikke til å gjøre det og ser ikke poenget i at det skal offentliggjøres.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg har sjekket meg og gubben og fått meg et par overraskelser, og så har jeg sjekket noen med samme jobb som meg for å se om vi ligger himmelvidt fra hverandre mtp lønn, hehe (jepp, jeg er litt vant med å bli forbigått når lønningsposene skal fetes opp). Mest sannsynlig hadde jeg ikke gjort det om det ikke hadde blitt så mye snakk om det her inne, for jeg glemmer det av...
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 nææh, det gidder jeg ikek kaste bort energi på.. gjort det før bare for å se liksom, men jeg har aldri hatt noe tilfredsstillelse av det Rert siden jeg er ufattelig nyskjerrig, men det var bare "tall"
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg sjekker ikke. Bryr meg overhodet ikke om skattelistene og synes det slitsomt med alt maset om disse skattelistene i ukene fremover i både media og på pauserommet. Folk er jo som rovdyr og sitter i lunsjen på jobben og er helt gærne!!
cherry coke Skrevet 15. oktober 2008 #5 Skrevet 15. oktober 2008 Sjekker meg selv=) Men hva naboen, kollegaer og venner tjener er ovehodet ikke interessant.
Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #6 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg sjekker meg selv ... bare for å se hva jeg står oppført med ;-) Sjekker ikke noen andre, for det er rett og slett enkelte ting om folk jeg ikke har noe som helst behov for å vite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå