Putte i blåbærskogen Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg føler selvfølgelig MASSE glede over dette lille nurket som vokser inni meg, men jeg har absolutt INGEN symptomer bortsettfra den positive gravtesten. Flere som har opplevd det samme? Jeg tenker jo masse rare tanker om at noe er galt siden jeg mangler alle symptomer, forrige gang var jeg et vrak... :-/
ZZzZzzZ Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 jaaa...jeg følte meg ikke gravid før jeg kjente liv..og det var rundt uke 21..!!
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 sånn var det med nr 2 her også... følte meg helt vanlig fram til uke 8-9.. men da ble jeg litt kvalm. ellers har det gått veldig mye bedre denne gangen som gravid enn sist, bortsett fra at jeg er TRØTT da... bare å nyte det, at du er frisk. ukene går sakte men sikkert og brått så er du kjempegravid du også
trine->mai07 og juni09 Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg var sånn med 1.mann.. Nå er jeg stikk motsatt.. Er kvalm og spyr mye! HURRA! Gratulerer med nytt nurk
Putte i blåbærskogen Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. oktober 2008 Takk, det var beroligende ord fra dere Ikke misforstå, jeg ønsker meg ikke kjempekvalme og ømme pupper, men hormontrollet har tatt over og gjort meg kjempebekymret... Da nyter jeg den gode formen litt til og legger ut på joggetur i skogen! Ha en fin dag! :-)
trine->mai07 og juni09 Skrevet 15. oktober 2008 #6 Skrevet 15. oktober 2008 Nyt den ja.. Når har du termin forresten? 23.juni her, så leeeenge igjen. Hehe.. Ha en fin dag du også! jeg skal snart på jobb.
Putte i blåbærskogen Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. oktober 2008 Litt usikker enda, husker ikke siste mens, men tror det er rundt 22.juni. Leeeng igjen, ja. Krysser fingrene for at vi kommer helskinnet i mål
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå