Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg skjønner meg avogtil ikke på håret mitt.. noen perioder er det nok å vaske annenhver dag. men i noen perioder må det vaskes hver dag for å se rent ut... er i en sånn periode nå.. slitsomt..
blirjegsnartmamma Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 annenhver dag.. men samme som deg - noen ganger må det vaskes hver dag..
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Akkurat sånn er håret mitt også....hmm...
___ Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 1-2 ganger i uka. Det holder fint. Heldige meg :-)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #5 Skrevet 15. oktober 2008 En gang i uken (!) for nå når jeg er gravid blir det verken fett eller skittent.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #6 Skrevet 15. oktober 2008 Hver dag...Når jeg dusjer, og det gjør man vel hver dag?
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #7 Skrevet 15. oktober 2008 Det er ikke bra å vaske håret hver dag,men det er nå så Ellers vasker jeg håret hver 3 dag,dusje gjør jeg hver dag.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #9 Skrevet 15. oktober 2008 Nei jeg dusjer bare annahver dag nå når jeg går hjemme og ikke blir spesielt skitten eller svett.. Det skal visstnok ikke være bra for håret eller huden å bli vasket hver dag..
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #11 Skrevet 15. oktober 2008 Dusjer hver dag og vasker håret annen hver dag. Vil jo ikke ta livet av håret mitt! =)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #14 Skrevet 15. oktober 2008 Til en av de anonyme lenger opp her: Man trenger ikke dusje hver dag! Med mindre man har en jobb eller noe som gjør at man blir skitten eller svett. Man vasker seg jo daglig for det! Jeg dusjer stort sett annen hver dag, og dusjer håret samtidig. Men har det også i perioder at jeg må vaske håret daglig. Noe som hjelper er å bytte shampo. Head and shoulders har god effekt på mitt hår, nesten fra første vask. Så bytter jeg tilbake etter en ukes tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå