Gå til innhold

April: Gravid=syke drømmer?


ApriIbaby

Anbefalte innlegg

Er det noen fler som drømmer rart og syke drømmer når de er gravide?

Dere skal få kortversjonen: I natt drømte jeg at jeg var i bryllupet til Finn Schjøll i hans noget spesielle leilighet. Husker det var 10 meter opp til taket og langs veggene lå 10 meter høye svaiende stabler med bøker om blomster og hage! Var omringet av disse veltetruende tårnene på hele festen. Han serverte noe som het "Sour" i glass på størrelse med fingerbøl...?!?! Til middag var det krydderpanerte stauder fra landstedet hans i Sverige!! ( leste en oppskrift på fisk somYaddaline ba om på Skravle i går) Hjelpes......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, det er vel et kjent fenomen det med rare drømmer. Selv har jeg ikke drømt så fryktelig mye rart, men drømt om fødsel begge gangene. Forrige gang drømte jeg at Matilde ble født med tannstillingen til sin far og farmor (jeez - og jeg syns at babyen min med tenner var kjempenydelig selvsagt), mens denne gangen drømte jeg at jeg ikke hadde rier, skjønte ikke hvorfor jeg lå med ctg på sykehuset elelr noenting før babyen pltuselig ploppet ut av meg (og datt ned på gulvet - panikk) og da jeg plukket opp babyen selv klarte jeg verken å få barnepleier eller leges oppmerksomhet! Litt panicstricken kan du si... Men nå er det ei stund siden, så fødsel skal nok gå langt bedre i virkeligheten :oD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...