Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

at jeg kommer til å gå som elefanten, gravid i 18 måneder! Har nå lekket fostervann i over 24 timer. Vært inne på kontroll i dag igjen, og jeg har smårier, men de tar seg ikke opp! Grrrrr...

Så jeg skal tilbake på kontroll i morgen tidlig igjen... Eneste fordelen er at man får hilse på mange av disse jordmødrene som jobber på sykehuset da. Ja, og så blir man veeeeldig godt kjent med veien til sykehuset! Så hvis det mor formodning skulle skje noe, så kan man veien i søvne!

Dagen klage og syteinnlegg =)

Ha ellers en flott dag, jenter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner du er frustrert! Ville bare gi deg en oppmuntrende klem, og så tror jeg nok ikke det er så lenge til du skal en siste tur på føden! Og tenk resultatet da:-) Masse lykke til, og krysser fingrene for at det går fort fra nå av!

Skrevet

Takk for oppmuntrende klem =) Setter stooor pris på det, og jeg vet jo at det ikke er snakk om alt for lenge igjen.

Blir nok satt i gang enten i morgen eller fredag, fordi da har jeg lekket i 3 døgn, og lenger enn det fikk man ikke lov til å gå...

OG jeg gleder meg så masse til å hilse på babyen =D Det er vel derfor jeg er frustrert nå, fordi jeg har ventet så lenge på å treffe den lille...

Håper at det går bra med deg, og at du klarer å slappe av og kose deg med svangerskapet.

Og igjen, takk for klemmen =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...