Gå til innhold

Modningsakupunktur - noe "alle" gjør?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har inntrykk av at det er veldig mange som tar modningsakupunktur når det nærmer seg termin.

Er det kun for å ungå å gå over tiden?

Og er det mange som gjør det`?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør ikke det ;) synes det virker rimelig unødvendig..

Men så kom forrige frøkna mi 9 dager før terminen også da, kan hende jeg hadde tnekt annerledes om jeg måtte gå på overtid hehe..

Skrevet

jeg hadde IKKE tenkt å prøve d, hverken d eller tøying..men, idag, 5 dager på overtid, krøp jeg til korset og fikk time tvert til begge deler hos jm på mamastork i stavanger...

tøying syntes jeg var vondt...men modningsaku. var såååå nice! jeg bare lå å chilla helt..ble supersløv..om d hadde noen effekt på modningen vet jeg ikke..men jeg skal finne meg noen som kan d der for d var jammen meg helt herlig! aldri vært så avslappa før:)

Skrevet

Jeg gjør det heller ikke - det er jo helt vanvittig dyrt! Dessuten er jeg førstegangs og har ingen som helst formening om når eller hvordan fødselen min vil bære seg ad.

Men ei venninne gjør det, fordi hun med førstemann gikk to uker over termin og opplevde en veldig lang og tøff fødsel, - som aldri kom ordentlig i gang, og som tilslutt endte i hastekeisersnitt. Hun håper modningsakupunktur skal bidra til at hun kan føde normalt denne gangen- jordmora hennes anbefalte henne å prøve det. Hun syns det er drøyt å betale over 400kr per behandling og har ikke råd til å ta så mange behandlinger som hun ble anbefalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...