Gå til innhold

Hvor ofte har dere sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde der vært tilfredsstillt med sex en gang i mnd toppen to?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, vi ligger på to til tre ganger i måneden. Hadde vel hatt sex oftere om vi ikke var tilfredse med hyppigheten.

Skrevet

Vi har vel sex ca 3 ganger i uken,så sant ikke samboer har jobbet seint;) Kunne gjerne gjort det oftere men.. Før jeg ble gravid,orket jeg nesten aldri,men nå er det helt forandret...

Skrevet

Vi har nesten hver dag, litt mindre nå som vi jobber ekstremt mye..

Men hvis det detter ned til 1 gang pr uke setter vi oss faktisk ned og snakker om hva som er grunnen, også jobber vi med å få det på plass igjen..

Så nei, jeg/vi hadde ikke vært tilfredsstilt med max 2 ganger i mnd..

Nå skal det sies at jeg er litt mer seksuell enn min mann, men han har selv sagt at han nå merker hvor viktig det er for trivsel at vi har sex.. Og de dagene vi er helt utslitt ligger vi hvertfall 5 min på armen og kysser og koser før vi sovner.

Skrevet

3-4 ganger i uken. I perioder 2-3 ganger i mnd. uten at det stresser oss. Hadde det vært langvarig at vi knapt hadde sex tror jeg mannen min hadde stresset mer enn meg:)

Skrevet

Jeg har nylig dumpa samboeren min fordi jeg ble så deprimert av å ikke få nok sex. Sånn er det bare, for meg er det like viktig som puste, spise og sove. Eksen er fullstendig aseksuell, og for ham holdt det med en jokkerunde inni meg (skikkelig kleint) tre ganger i måneden. ALTFOR SJELDEN! Til tross for at vi passet sammen på de fleste områder i livet, ble dette et så stort problem for meg at jeg valgt å gå. Og det angrer jeg ikke på! NNå har jeg funnet meg den beste elskeren noen sinne, og jeg tror nok det er en god forelskelse på gang her fra begge parter;) Han er like seksuell som meg, og vi kan ha sex alt fra tre til åtte ganger pr dag! :) Topp match:)

Skrevet

Før vi fikk barn hadde vi sex ca annenhver dag. Så var det ett år med tørke og lite lyst fra min side. De siste tre mnd har den bygget seg opp igjen, og nå er vi tilbake på annenhver dag.

Tror mannen kunne klart seg med noe mindre, men han klager nå ikke :-)

Jeg savnet ikke sexen da jeg var lystløs, men savnet lysten. Så det var deilig å få den tilbake!

En-to ganger i mnd ville funket dårlig for meg nå...

Skrevet

8 ganger for dagen? Bra dere koser dere. Sikkert digg med en annen motstning til det du er vant til. Men jeg tror ikke det forholdet der varer evig. Sier min intuisjon.

Skrevet

Det ville vært for lite for meg :s

Skrevet

2 ganger i uka ca....det holder fint for meg :)

Skrevet

3-4 ganger i uken er vel det som er mest normalt i et forhold hvor en har vært sammen lenge.

Skrevet

Bank bank? Er det noen hjemme? Halloooo?

NORMALT? Nå skal ikke du komme her å prakke på oss det du tror/mener er normalt. Det er kanskje et gjennomsnitt, hva vet jeg hvor du har det tallet fra, men det betyr ikke at andre frekvenser er unormale!!

Det er like normalt å ha sex 1-2 ganger i mnd som 1-2 ganger om dagen! Og sikkert ennå større variasjoner!!!

Dette varierer fra par til par og i perioder!

Det egentlige spørsmålet er jo om man selv er tilfreds med hyppigheten. Hvis ikke, så bør man kanskje se om man kan gjøre noe med det!

Skrevet

2-3 ganger i uka her også. Det tror jeg begge er fornøyd med.

Etter at vi fikk barn klarer vi ikke hver dag lengre......

Men jeg tror vi har funnet en fin balanse.

Skrevet

Ja dette er gjennomsnittet på hvor ofte mennesker med langt forhold har sex.

Og jeg tror dette er noe de fleste er fornøyd med.

Skrevet

Bre fordi om du ikke får deg noe, trenger du ikke bite hodet av de som gjør det vel?

Skrevet

Aner ikke faktisk.. Allt for sjelden iallefall... kanskje ett par ganger i mnd el noe.. Og da er det bare inn og ut og ferdig så føles ut som vi egentelig aldri har sex på en måte... tragisk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...