Gå til innhold

Noen som har sjekka skattelister i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sjekker meg selv og mannen min, men jeg liker ikke å snike, så jeg lar være! Synes offentliggjøring av skattelister er helt unødvendig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også sjekka meg selv og mannen, ingen andre så langt. Tror ikke jeg kommer til å gjøre det heller. Synes liksom ikke jeg har så mye med hva folk rundt meg tjener...

Skrevet

Nope, verken oss selv eller andre er sjekket .

Skrevet

Etter jeg leste innlegget deres måtte jeg sjekke meg og sambo.

Kan være jeg sjekker andre også. Har ikke tenkt over det.

Skrevet

ja, det har jeg....:P

har ikke sjekket meg selv og mannen, for de viste jeg fra før...hehe:)

Skrevet

Jeg har sjekket meg selv og det får holde.Jeg er ingen tilhenger av at de skattelistene blir lagt ut i det hele tatt.

Tull sier nå jeg.

De forklarer seg med at folk skal kunne se hva andre bidrar med i skatt,men når jeg hører noen snakke om andre de har sjekket så er det liksom ikke"-ÅÅÅ!!!HUN har skattet mye hun!"

Det er mere:"-ÅÅÅÅÅÅÅ!!!HUN har mye formue og inntekt hun!!"

Da blir jeg litt kvalm altså.

Skrevet

Sjekket med og gubben etter at jeg leste dette innlegget..

Skrevet

Jeg tror kanskje at det som irriterer folk er at dette innbyr til å se hva naboen tjener. Det bekymrer meg i alle fall ikke at man får innsyn i hva offentlige personer tjener og betaler i skatt, det anser jeg som helt uproblematisk. Men jeg ser jo at kikkermentaliteten kan føles ubehagelig.

Skrevet

Hadde egentlig ikke tenkt å sjekke, men måtte etter inspirasjon herfra.

Skrevet

Nei! Grrrrrr....er mer enn nok irritert over at jeg fikk restskatt på 17 000,- om jeg ikke skal sjekke hvor mye andre tjener, og hvor bra de sikkert har det. Pøh!

;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...