Gå til innhold

April: %&¤¤&%¤#&` !!!!!!


ApriIbaby

Anbefalte innlegg

Var på et "pålagt møte" på jobben i går på tross av sykmelding. Vil jo gjerne skape minst mulig problemer når sjefen sa det ble helt krise uten meg (merkelig at statsmisinsteren kunne være HELT sykemeldt da, gitt!) Under møte der ca 10 personer satt spurte en vennlig ( i fht til et prosjekt som skal starte og som det er tenkt at jeg skal lede) om jeg visste om jeg kom til å sykemeldt lenge. Jeg svarte at det vet jeg ikke, men jeg håper virkelig ikke det. Da så sjefen min på meg fra tvess over bordet og sa høyt: "Du skal ikke være sykemeldt mer etter denne sykemldingen!"........Det rare var at jeg liksom tok opp setningen på bånd og spilte den av i bilen på vei hjem. Da først gikk det opp for meg hva han hadde sagt. Jeg ble lynendeforbannet og holdt på å snu for å dra tilbake, men fant ut det ikke er verdt det. Men guuuuuuud så ydmyket og provosert jeg bel. HVa han tillater seg. Dette skal han få høre en dag. Han er så lite taktisk som det kan gå ann....Her prøver jeg å strekke meg å komme på møter og jobbe litt hjemmefra for å avhjelpe også er det takken. Gubben holdt på å eksplodere han og. Først ble jeg sint og når det gikk over ble jeg veldig lei meg. Hva tar han meg for? Jeg jobbet og sto på da jeg gikk med lille på tross av høyt blodtrykk og høy puls og mot råd fra lege/jordmor. DET gjør jeg i hvertfall ikke igjen. Heldigvis gikk det bra sist, men skjønner ikke hva jeg drev med...

Noen som vil arve sjefen min????? *vil ha ny*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan få låne min litt; han ringer aldri, og svarer kun en-linjes-svar på mail ;o)

 

Skjønner godt du ble provosert så lenge han ikke sa det med litt humor og panikk i øynene/stemmen, hehe. Da jeg presenterte nyheten om at jeg nå bare er 73% sykemeldt, ble han helt sånn "høh, 73% - hva er det for et tall, hvorfor ikke 70 eller 80?" (hånlig stemme)... Jeg repliserte at da passet det ut med timeantall, og tørte ikke helt si at det var mitt eget forslag. Jaja... Ikke greit å være mann blant kvinner trøster jeg meg med. Men generelt er han veldig flink da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner litt hva du går igjenom. Var slik med første mann her. Jeg stilte opp og jobbet alt hva jeg kunne, men det var jo grenser på hva man klarte. Fikk små kommentarer hele tiden av sjefen til slutt tok jeg en prat med han og sa rett ut att jeg kan godt bli 100% sykemeldt og ikke hjelpe i det hele tatt eller så gjør jeg mitt beste med 50% sykemelding. Tror han ble litt paff, men jeg fikk beholde min 50% stilling og alt ble plutselig tilrettelagt etter meg.

 

 

Når jeg leste innlegget dit her om hva han sa så hadde jeg nesten bare skaffet med en 100% sykemelding så får han klare seg selv. Blir så irritert når en skjef kan si noe slikt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble faktisk helt paff og forbanna når jeg leste tidligere innlegg når du sykemeldte deg.. men detta tok kaka altså! Det er nesten sånn at jeg hadde vurdert annen jobb altså! Er det virkelig trivelig med en sånn sjef?? Altså, en sier jo bare ikke sånn!

 

Men å si at det er mannfolk osv, er ikke riktig for jeg har flere venninner som har sykemeldt seg hele svangerskapet fordi den kvinnelige sjefen fryser de ut og er skikkelig ekle mot de. Hun ene sjefen hadde abortert selv derfor takla hun ikke gravide på jobben! Og hun driver en plass der det jobber bare jenter!! Hun andre ble gravid selv, så hvorfor hakke på andre som er gravide??

 

I dagens samfunn så burde folk vite at selv om noen gravide klarer å jobbe helt ut, så er det faktisk mange som ikke klarer det og de har jo GOD grunn til det også!!! ÅÅ jeg ble så forbanna på dine vegne når jeg leste dette altså!! Og nei! Jeg vil IKKE arve din sjef! hehe ;)

 

 

 

(Lillebror er fremdeles utenpå magen, men får ikke endret nick)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...