Gå til innhold

Er det bare jeg her inne om er

Anbefalte innlegg

Skrevet

matvrak? Jeg bare elsker mat, og trener ekstra så jeg kan spise det jeg har lyst på.

I går på vei hjem fra jobb, så syklet jeg innom 2 steder og spiste junkfood! Vrak!!!!!!!

En skulle tro jeg har en spiseforstyrrelse, men det har jeg ikke. Har vært hos 2 ernæringskonsulenter og begge sier at dette ikke er noen spiseforstyrrelse. Jeg bare nyter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg ikke la på meg skulle jeg spist mye mer enn det jeg gjør. Glad i mat jeg også, men helst kvalitetsmat, hehe...

Skrevet

Jeg er også et matvrak. Liker også utrolig godt junkfood. Men jeg er også 10-15 kg overvektig så jeg prøver å la være.

Har gått ned 12 kg fra skremselsvekta og håper jeg klarer å gå ned mer sakte men sikkert. Jeg vil heller gå ned i vekt enn å spise hele tiden, men det går ikke alltid som planlagt.. =(

Skrevet

Jeg må bare si at jeg har gått ned til sammen ca 30 kg for noen år siden. Men å redusere på maten var bare ikke noe alternativ. Så jeg trosset treningsvegringen min og la om kostholdet, og da gikk det veldig fint.

Nå er jeg normalvektig (ingen sylfide, men vanlig slank) spiser mest sunt men friker ut med litt junk en gang i blant.

Godt å høre at dere andre også gleder dere over god mat. Jeg foretrekker jo også kvalitetsmat, men junk er deilig en gang i blant. Jeg innrømmer gladelig at jeg liker det også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...