Gå til innhold

Vomit

allerhelstNorge

Anbefalte innlegg

Skrevet

er temaet i heimen her i dag. Forlot heimen som vanlig i dag tidlig og befant meg i Bristol sentrum da telefonen ringte. Det var pappamannen som ringte for å fortelle yngste-jenta kastet opp. Siden han var borte fra jobben 2 dager sist uke var det ikke annet for meg å gjøre en å snu bilen og komme meg hjem. Ingenting er så forfriskende som en biltur i rush trafikk!!! Og nå sitter vi her, minste-gullet og jeg, og ser på CBEEBIES. Hin har drukket cola-brus og vann og akkurat nå har hun forsøkt seg på litt frokost. Dvs 1/8 av brødskiva fra lunch boxen.

Siden jeg ikke ser go' jentene så mye siden studentlivet startet kjennes det egentlig godt å få lov til å tilbringe en dag hjemme sammen med en av dem. Og ute drypper regnet og det er egentlig en ganske ufyselig høst-dag selvom temp ligger på ca 15gr mens vi koser på sofaen.....

Og så får vi se hva dagen bringer..... og hvem som må stikke hode over bøtta next;)

Ha en fantastisk fin dag, jenter. Det er alltid noe som varmer selv i den gråeste dagen;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkers liten... Men det er jo som du sier lit koselig med alene tid med barna også.

Her regner det ikke i dag. I natt var det frost så vinterdekkene ble satt på i går.Gru- gleder meg til den første snøen.

Du! åssen går det på skolen da? Jeg husker jeg var lit i sjokk over all syketenking, når jeg tok studiet... Tenkte at det umulig kunde være så "sykt". Nå jobber jeg bare med friske og det normale... og sender dem på sykehuset når de ikke er det:-):-))))

Kanskje de er flinkere til å se det normale på de som i utganspunktet er friske i england en de var i sverige når jeg tok studien?.

Skrevet

Usjameg da. Vomit er vel bare det ekleste som finnes i hele verden....

Godt dere kan kose dere sammen og forhåpentligvis så går det like raskt over som det kom.

God bedring til minsta og med godt håp om at dere andre slipper:-)

Klemmer sendes til alle dere der borte i englelandet:-)

Skrevet

Så hyggelig at du spør:) Vi skal ta 4 moduler i år. (Psykologi, Biologi for jordmødre, Gynekologi og Low Risk Childbearing). Det første året tar for seg stort sett det "normale" og det er godt å ha det i bakhodet når vi neste år skal ha "high risk". Det er gøy men ganske skummelt å tenke på at jeg neste måned skal ha 3 eksamener!!! Er så lenge siden jeg har skrevet essays etc. Og eksamener foregår på en helt annen måte enn hva jeg er vant til. Men det er vel bare å kaste seg ut i det, så får vi se hva som skjer. Skal snart ut i praksis også. Sender deg en PM jeg;)

Skrevet

Den minste engelen ligger nå på sofaen og sover, med beina på laptopen;) Smiler og blir varm i brystet hver gang jeg kjører forbi skiltet/avkjøringen til Glastonbury.....:)

Skrevet

Stakkars vesla, men det høres ut som dere har hatt en fin dag idag.God bedring og lykke til videre, håper ingen flere blir syke...

Skrevet

Håper det verste er overstått for vesla nå, og at dere andre slipper unna!!!

Lykke til videre med utdannelsen!!! Og ikke minst med de 3 eksamenen som du snart skal ha!

Skrevet

Så spennende da skal jeg sjekke pm boksen min.

Ja det er mye man skal være innom på studiet. Selvfølgeli så må man jo lære high risk også. Men så fint at du skal ha praksis på et sted der de føder normalt først da. Dine eksamen kommer til å gå fint, det er jeg sikker på. Det som er så morro med studiet er jo at det er konsentrert på det som du er inntressert i dvs du trenger ikke lære en masse ting du ikke har brukt for:-))

Svenskene har også et annet system en i Norge, der du skriver tentamener hele tiden. Det liker jeg godt fordi man da er nødt til å studere hele tiden og ikke trenger å samle opp alt til en gang per termin.

Jeg tok et deltidstudie på to år, på Universitetet i Agder for noen år siden, da fikk jeg for første gang oppleve det norske systemet med vakter og det hele...:-))). Jeg husker jeg var fryktelig nervøs, men det gikk fint.

Du får lykke til... Det går helt sikkert bra...:-))Gleder meg til å høre mere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...