Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Blir gal av de folka som prøver så innbitt å få folk til å ringe inn.. Hun der blonde er så fantastisk irriterende!!!! Nei pakker helle snuppa i vognen og går meg en laaaaaang tur, og går glipp av "Å VINNE ETTHUNDREEEEEEETUUUUUUUUSEN NORSKE KROOOOONEEEER..."
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Det naturlige svaret her er vel: du kan jo bare skifte kanal. Det gjør jeg, for jeg er helt enig med deg, det er et møkkaprogram. Det verste er når de kommenterer at dagens oppgave er veldig vanskelig. Hæ, har da aldri vært en vanskelig oppgave der.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Et skikkelig irriterende, gnålete, gjennombleka stykke bimbokvinnfolk er det hun er. blir skikkelig sur når jeg kommer over slike program. Og de som biter på det gnålet må ha for lite å ta seg til. Snakk om å kaste penga ut av vinduet
It's all about me Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 Frokostquiz er en stor inntekt for Tv2, for det er nok absolutt ikke få som ringer.Er jug fra ende til annen.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #5 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg virkelig HATER det programmet jeg også, blir gææern av å se/høre på det!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #6 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg skjønner ikke at de har lov til å holde på sånn, for hver eneste dag sier de at det er sååå få som har ringt inn, og så har de et inngangsspørsmål som er så enkelt at ALLE greier det. Det er jo løgn, bare for å lure flere stakkarer til å ringe inn. Og de som sitter hjemme og ser på tv på den tiden av døgnet er ofte trygdete med dårlig økonomi, som da ser sjansen til å vinne litt for å bøte på økonomien. Så ender det med at de mister enda mer penger på den svindyre "konkurransen". (Mener ikke at trygdede er spesielt dumme og lar seg lure av dette. Er selv trygdet og har aldri deltatt på det, og kommer heller aldri til å gjøre det.)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #7 Skrevet 15. oktober 2008 Tenk å sitte å irritere seg over sånt a! slærvekjerring er det du er. Tenker du er den typen som leser se og hør og sier du ikke gjør det også. Bytt kanal da vel hvis du irriterer deg over slike program.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå