annhelen Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Var på privat ul i uke 11 (+4). Hun syns hun kunne se at det var en liten jente (pga noen kjertler som hun såg). Fikk tilbud om ul hos gyn i uke 13 så takket ja til det. Han ville først ikke si hva han såg (va litt bestemt på det). Men så sa han helt mot slutten at hvis han skulle tippe så kunne det se ut som en gutt (så peket han på noe som sto litt opp nede mellom føttene). Hva sier dere? Eg stoler mest på den siste ul.
Krissy78 Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg tror jeg ville ventet til ordinær UL i uke 18-19 med å få svar på om det er gutt eller jente :-)
Underveis --> Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Nå har jeg selv sett Junior i uke 12, 13, 14 og 15 (da av spesialist), og jeg må bare si at selv om jeg ikke er fagperson på området, så blir jeg veldig imponert dersom noen klarer å være bastant på kjønn i uke 11. Veldig vanskelig å se i uke 12, men i uke 14 var jeg sikker, og det er en gutt. Spesialisten bekreftet dette. Jeg ville definitivt stolt mest på siste. Det er nok også slik at det er enklere å se om det er gutt enn å være like sikker på at det er jente. Det er jo ikke alltid de er så villig til å vise frem utstyret ;-) Det man sier er et "sikkert" jentetegn er "the three line sign". Der kjønnsleppene lager 3 hvite linjer. Disse sees ikke før det har gått noen uker (man ser det jo gjerne første gang på ordinær ultralyd), og da skal man kunne være rimelig sikker på at det er jente og ikke gutt. Dersom man ikke ser dette kan man (i teorien) ikke være sikker på at det er jente.
erotica80 *3boys1girl Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg var på UL i uke 12..Han sa om en buker fantasien,så tippet han gutt...Jeg var nå på ordinær UL.......Jente blir det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå