Gå til innhold

ang. impregnering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bør man egentlig impregnere av klær og sko?

førstegangs barnehagemamma her også! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg impregnerer vinterdress, vintersko, vinterjakker og alt annet som skal tåle litt. Vasker jeg dressene, impregnerer jeg dem etterpå.

Skrevet

Jeg sprayer reima dressen etter hver vask.

Skrevet

jeg impregnerer MYE klær. alle vindjakker og vinterdresser og vinterjakker- har flytende, så heller i vaskemaskinen når de vaskes.

så impregnerer jeg gore tex skoene til snuppa en gang i uken, forøvig fjør jeg det med andre vintersko også- skinn og spes semsket skinn, da setter ikke saltet seg så lett og jeg føler ikke trekker til seg vann sååååå fort.

Skrevet

Skal man impregnere reimadressen altså? Frøkna har tatt den i bruk uimpregnert. Trodde liksom den var vanntett uten noe ekstra stæsj (mulig jeg tror for godt om de tekniske ferdighetene til reima nå). Flytende impregnering??? Hvor får man kjøpt det? Har tidligere bare impregnert noen sko og da har jeg kjøpt spray i skobutikken.

Skrevet

De er vantette fra forhandler ja =) Og en MÅ ikke impregnere. Men synes det er greit å spraye over etter vask.

Skrevet

de selger impregnering der de selger troll og reima. De må vedlikeholdes for at de skal forbli vanntette/avvisende. Ellers vaskes de av. den typen jeg har skal i tørketrommel etter vask for å aktiveres ( altså impregneringen som aktiveres av varmen)....

den flytende jeg har er noe troll kom ut med i fjor. men reima har sikkert noe av det samme, men vi har bare hatt troll:) den fra troll virker på alt altså.. skla løpe å se hva den heter:)

Skrevet

det står bare fiber ProTector: impregnering wash-in for tekstiler, maskin og håndvask:)

Skrevet

Når de er vasket er par ganger anbefaler de fleste produsenter at dressen impregneres. Kan sjekke på hjemmesidene til merket. Billigere dresser må impregneres er min erfaring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...