Gå til innhold

VENTER PÅ OKTOBERBABY (nicket)

Anbefalte innlegg

Gjest elissa2
Skrevet

hei. lurer veldig på hvordan det går med deg??? er formen din bedre????

mange klemmer fra meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble liggendes på føden inatt, til observasjon. Måtte samle urin, for å sjekke protein. Jeg synes de er veldig treige. Idag fant de ut at det var for mye protein, men jeg kunne dra hjem?! Er redd for nurket mitt.. Skal til Lill Eldrid imorgen, tror jeg kommer til å snakke med henne om hvor redd jeg er, å hvordan de er der. Jeg har ligget med sterke smerter i hodet i hele natt, men var bedre i hodet akkurat da jeg dro, de skrev på helsekortet mitt at jeg hadde mindre hodesmerter. Det er akkurat som at de ikke vil at det skal være alvorlig, selv om det er det... :( Er ganske fra meg, vet ikke hva jeg skal gjøre..

Gjest elissa2
Skrevet

snakk med lill eldrid , hun er flink å lytte. fortell henne hvordan du opplever det, og hvor redd du er. du har rett til å bli hørt.

hvordan var blodtrykket ditt? og hvilken grad har de satt deg på ødem?

off, skjønner du er redd, jeg har vært gjennom det samme med minste gutten min, og det er ikke noe særlig når en føler en ikke blir hørt, og tatt på alvor........

fikk du samtale med legen på sjukehuset før du ble sendt hjem? Hva mente han om tilstanden din da?

sender deg et lastebil lass med ønsker om at du skal bli bra....:)

Gjest elissa2
Skrevet

ny dag i dag, og jeg dytter denne oppover med ønsker om at det går bra med deg....

masse lykke til hos jordmor idag:)

Gjest elissa2
Skrevet

og opp igjen.........blir rett nervøs her jeg

Skrevet

Hei, jeg har det bra. Har snakket med henne idag, hun sier at jeg kommer nok til å bli verre og verre etter prøvene. Blodtrykket mitt er høyere. Idag var det 124/93. På sykehuset var det ??/98, men da ville de ta nytt, fordi jeg sikkert var stressa. Så de tok et nytt etter jeg hadde sovet 12 timer!! Er helt stupklart! Eggehviten stiger, men hevelsene går litt ned. (heldigvis).

Legen kom å pratet med meg, men hun var utenlandsk, så jeg sjønte lite. Ble bare sjokkert over at hun sa " det er mye protein, ganske mye, men du kan dra hjem".

Det som gjør meg så lei og klar er at ingen forteller meg at dette går bra. De på sykehuset sa aldri at det er ikke farlig,men de gidde inntrykk av at det var ingenting galt med meg. Å ingen spurte meg hvordan jeg hadde det. Godt å prate med Lill Eldrid, hun fortalte meg at babyen har det fint osv, å det er ikke så galt enda, så det kommer til å gå fint, men jeg vil bli verre, men hun vet ikke når. Hun vil sjekke meg nesten hver dag fremover nå da. Skal på ultralyd mandagen, og til lege imorgen, siden lill eldrid er borte da.

Skulle ønske tassen bare ville komme nå.:)

Gjest elissa2
Skrevet

så godt å høre fra deg:) blir gåendes å tenke på deg, om alt er bra med deg osv.....

babyen din har det nok fint, det er du som har det fælt....

det er jo kjempebra at lill eldrid følger deg opp hver eneste dag, hun er jo super flink:)

hva mente hun om sykehusets avgjørelse da????

det jeg har hørt er at om babyn ikke har det bra i magen, så vil den ut, og da setter fødselen igang.......

men fortvil ikke, fødselen din kan jo starte når som helst......det er jo bare litt over ei uke til terminen din.........og bare ikke vær redd for å kontakte føden på ny, om du skulle kjenne deg verre, kan jo hende du til syvende og sist kommer til å bli satt igang også da.

trodde lill eldrid at du kom til å gå til termin??????

Skrevet

Koseli å høre det da :-) Ja, så lenge den har det bra, kan jeg godt ha det fælt :)

Hun sa ikke så mye om den, men at jeg må bare dra inn igjen om jeg føler at dette tør jeg ikke. De vil vente litt med igangsettelse, siden det blir en hardere fødsel. håper den starter av seg selv snart. Vi har ikke snakket om det, jeg håper å gå til termin da, føler meg IKKE klar enda. hehe :) men det kommer vell av seg selv :)

Gjest elissa2
Skrevet

har du blitt sjekka modning ???

da vet du sånn noen lunde om det kommer til å skje snart eller ei,......

sist fødsel stripsa legen min meg.........og dagen etter ble gutten født:)

Skrevet

De gjorde noe på sykehuset, men vet ikke hva :( ingen åpning, men mormunnen var myk. Hva betyr det da?:) Hva er stripse? hehe.

Gjest elissa2
Skrevet

betyr at de napper og drar litt i livmortappen,:)

at mormunnen var myk tyder vel på at det er i ferd med å modnes:) og det er jo et veldig bra tegn:)

du er snart ferdig nå:) så kommer jeg hakk ihjel........eller med min flax så går jeg vel til over nyttår...he he...jeg går sikkert over termin denne gangen også...

Skrevet

Er det vondt? :)

Håper det skjer noe snart da. =) har mannelig lege, så vet ikke om jeg ønsker det :P Er ikke lenge til nov heller nå. :) Du får gjøre alle kjærringråd :P

Gjest elissa2
Skrevet

nei,det er ikke særlig vondt.........jeg synst ikke det hvertfall. jeg har også mannlig lege, en ung en...:( passe flaut...........

nei det er ikke lenge igjen....men håper lille nurket holder seg i magen noen uker til enda, har en del jeg har lyst å få unna først......kjærringrådene synst jeg funker dårlig, prøvde dem sist. har du prøvd dem????...

Skrevet

Nei, har ikke hatt tid :) Hehe. Kun de bringebærbladkapslene, men det er for å modnes da :) lettere fødsel ett eller annet:p

Gjest elissa2
Skrevet

når bynnte du med dem? hvor mange tar du daglig???

kanskje jeg også skulla prøvd dem......jeg vil virkelig ha en lettere fødsel etter 2 harde.......

Skrevet

Bynte når jeg hadde 4 uker igjen tror jeg :S Tar 4-6 daglig. Vet ikke om de funker, men fikk masse mensenmurringer å sånn etter de da :-)

Gjest elissa2
Skrevet

mensmurringene har jeg allerede,,,,,hatt i ei ukes tid ca.....tror jeg må stikke ned å kjøpe meg slike idag.....helsekost?

Skrevet

Har de ikke i fræna faktisk :S Må til molde på helsekost!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...