Gå til innhold

April: Har aprilbarna ytret noen ord om hva de ønsker seg til jul?


Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Jeg må jo bare le av Matilde... Her er det ikek snakk om prinsessekjoler og dill dall, hun vil ha kaptein Sabeltann kostyme!! Jakke, lapp til øyet (hvorfor - KS har jo ikek det?), og sverd! Og da vi fikk en reklameblekke fra en leketøysbutikk her om dagen, men halloweenkostymer i ville hun gjerne ha enda mer sverd og ikke minst frankensteinmaske og alle de andre skumle, fæle maskene. "De var litt skumle mamma" sa hun, men ikke søren om hun ville ønske seg noe annet!! *sukk* Guttejenta mi!

 

....men til rommet vi holder på å pusse opp, da fikk vi kommentaren (da jeg hadde kjøpt sommerfugler til å sy i gardinene, og feer til å klistre på veggen) "jeg liker sånne - og engler!"... :o) Ikke lett å bli klok på med andre ord...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe..så søt hun er! Lille hadde også en periode på våren i år der han bare var opptatt av rosa og prinsesseting. Han ville jo så gjerne ha rosa rom i det nye huset.Når jeg til slutt spurte om det ikke var en annen farge han ville ha sa tenkte han leeeenge før han svarte: "Jo, litt oransj oppe ved taklampa" *S* Han ville også gjerne ha rosa kjoler dom venninda i gmlbhg hadde også elsket han matboksen han med prinsesser på. hihi. Tenkte egentlig kjøpe en slik matboks, men så gikk det hele over igjen.

Nå glemmer jeg nesten å svare på hva du spør om... Hver gang han ser noe han vil ha i en butikk sier han at den kan jeg ønske meg til jul *ler*. Det er fordi vi har kjørt ganske hardt på at vi ikke gjør impulshandlinger på hans initiativ i butikker så når han har bedt om noe så har vi sagt han kan ønske seg det til jul. Så han har ønsket seg ting til jul hele året han :-) Tror neppe han husker noe av det, men vi slipper i hvertfall mas og gråt i butikker.

 

Kjøpte du "englene" fra Panduro? Var de i såfall som du tenkte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei englene var engler - ikke noe jeg har kjøpt altså. Men kjøpte sommerfuglene fra Panduro, og walliesene (feer og fler sommerfugler) fra ebay. Gubben skal male til fredag (avspasering fra jobb) så da nærmer det seg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maja plukket ut en mp3-lydbok om Sabeltann og en med Elias sist vi var på Posten og sa: "Disse ønske eg meg te jul mamma!" Hun har lært at vi ikke kan kjøpe alt vi ser og vil ha, men at vi må ønske oss det, og det finner hun seg heldigvis i!! Enn så lenge, he, he...

 

På lørdag plukket hun ut smykker på Glitter som hun ønsket seg til jul, og hang dem pent fra seg når de var prøvd og ønsket ytret... Flirte fra øre til øre både jeg og mormora... He, he... hun er ekstremt veslevoksen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...