Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Vi har fått vårt fadderbarn nå. Ei søt lita jente på 3,5 år fra Uganda. Hun har en tvillingbror og ellers fire eldre søsken. Hvordan gjør jeg det i forhold til gave til henne? Føler at det blir litt "urettferdig" om bare hun får noe.....
Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg har oppdaget at opplysningene jeg fikk etterhvert har endret seg......spesielt med tanke på søsken..... men det viste seg også at mitt fadderbarn trolig har flere faddere eller så er det søskene som har fadder. Send evntuelt til henne.... send en ball eller hoppetau...noe flere barn kan leke med........
Pappas fultreffer :) Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg fikk beskjed om at om vi ville sende noen leker eller noe til vårt fadderbarn, så måtte det være noe de kan leke sammen med de andre med. Foreksempel en ball, fargestifter osv.
Etaner Skrevet 15. oktober 2008 #5 Skrevet 15. oktober 2008 Vi er det. En nydelig jente på 4 år. Men noe jeg lurer på. Det sto i de papirerne vi fikk at når hun fikk utdelt faddere så skulle de skrive et lite brev til "oss" og dette ville skje i løpet av 3-4 mnd. Vi sendte også et brev til henne ganske kjapt etter at vi "fikk" henne. Men nå er det snart 1 år siden og vi har ikke hørt noe, er det vanlig?
ZZzZzzZ Skrevet 15. oktober 2008 #6 Skrevet 15. oktober 2008 Ja, ei jente på 5år. Har fått bilder av henne, og brev fra henne. Har sendt henne brev, også har hun fått gave fra meg 2 ganger... ene gangen smykke og hårklemmer, og andre gangen ett par slipperser...
ZZzZzzZ Skrevet 15. oktober 2008 #7 Skrevet 15. oktober 2008 men ja, til spm ditt... hun har ikke søsken da, så.. men tror nok ikke jeg ville gitt til dem fordi, dem har jo kanskje egne faddere? men uansett om du gir til dem, så trengs det jo ikke dyre ting!
Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #8 Skrevet 15. oktober 2008 Får oppdatering 1 gang i året og bilde brev 1-2 ganger men ting tar tid...det blir ikke som en pennevenn... Her skal brevene oversettes og postgangen er så som så....men det kommer helt sikkert......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå