Gå til innhold

Murringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det vanlig i starten av en graviditet? Når bør man evnt ta kontakt med lege...er ikke mer enn 4+4....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt..samme her...testet positivt igår,er 4+2...og har endel murrringer.. Er det vanlig?

Skrevet

Hadde en del "menssmerter" de første ukene, var litt ekkelt, for det var ganske vondt. Men er snart i uke 10 nå, og kjenner ikke noe særlig lenger. Tror det er vanlig.

Skrevet

Har lest litt - det virker vanlig....så vi får satse på det. Uansett får man jo ikke gjort noe fra eller til. Lykke til!

Skrevet

har også murringer, det er slik jeg visste jeg var gravid. Har hatt murringer i 2 uker nå og ingen mens. Testet med svak strek idag. Hadde murringer sist også ser du;)

Skrevet

Ja,satser på at det er normalt....er bare ganske ubehagelig:( Kjennes ut som mensen kommer, så jeg sjekker hele tiden, selvom jeg har testet positivt... :o) Bestillt legetime til neste uke nå, så da kan jeg vel spørre og grave der ja..

Skrevet

Hei! Det er helt vanlig med murringer et par uker sånn fra uke 4-7.. Masse som skjer i livmor, den strekker litt på seg.. Mye som skjer med fostreret også i denne tiden, så da kjennes det ut som murringer og litt stikkninger.. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...