Gå til innhold

2,5 år og kan fortelle så detaljert om episoder i bhg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer jeg,min er like gammel og hun er flink til å snakke,får masse skryt for det og helsesøster var imponert på 2 årskontrollen,men aldri i verden at hun kunne fortelle så detaljert og rett..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så detaljert og rett som hva eller hvem?? Hva refererer du til?

Skrevet

Tvila på det e kun du som har en så geniunge... HAHA!

Skrevet

Beklager,leste feil... Men ka det e du referer te??

Skrevet

Hmm... Ja,kæm vet... Men kordan vet du at ungen e 2,5 år??? Trur du har drete dæ ut nu :-p

Skrevet

Kjenner du barnet ditt, og barnet er flink å snakke og uttrykke seg, er det noe et barn på denne aldreren helt fint ville klart å forklare ja. At din unge ikke kan det, betyr ikke at ingen andre kan. Dette hadde mitt barn helt fint klart å forklare da h*n var 2 1/2 år gammel. Å prøve å henge ut noen på denne måten derimot, det håper jeg h*n aldri vil gjøre.

Skrevet

Nå var det du som dreit deg ut mizz25!

Det står lenger ned i tråden. Kanskje du skal lære deg å lese skikkelig før du kaster dritt..?

Skrevet

Hehe... Nu ska ikke du lær mæ ka æ ska lær å ikke.... =DDDD

Skrevet

Nei, med så lav intelligens som du åpenbart har, blir det vanskelig å lære deg noe som helst:p

Skrevet

Ene niesa mi kunne fortelle lange historier da hun var litt over to år. Men hun var ganske tidlig ute. Jeg tror ikke det er vanlig.

Skrevet

Hehe.. Ja,min sønn kunne lett ha forklart mæ ka som skjer i barnehagen,kunne din?? Nei,så da sir det kanskje litt om foreldrene å?? :-p

Skrevet

Ikke jeg som er hovedinnlegger, og ikke har jeg så store barn heller.

Skrevet

Slik jeg har forstått mami så er datteren hennes veldig flink å snakke å det er da ikke intelligensen til barn som stopper de å fortelle, det er ordene å muligheten å formulere seg.

Jenta mi er absolutt ikke noe foran i språket, er straks 2,5 år, men kan allikevel fortelle hva som skjer i barnehagen. Noe enklere da som: jeg dunka xxx i dag. xxx fikk aua å det fikk æ å.

Spørr jeg etter div får jeg mer detaljert.

barn er forskjellige :-) slik er det bare.

Skrevet

Jeg har en kassett fra jeg var 2 år... kan alle barnesangene du kan tenke deg (selvfølgelig de korte sånnsom hjulene på bussen, mikkel rev, bæ bæ lillelam osv) helt utenat..

Pappa sier bare navnet på sangen, så setter jeg igang å synger med en gang..

musikalsk geni som toåring...

Skrevet

Det er ikke uvanlig at en 2,5 år gammelt barn kan fortelle en hel del. Man har jo ikke kontroll på om alt de sier er rett, men hvis det er noe alvorlig så får man jo sjekke. Min gutt på denne alderen forteller lange historier fra barnehagen hver dag. Det er ikke unormalt. I den alderen er språket veldig forskjellig, men de som har språk kan virkelig få formidlet veldig mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...