Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Hei! Barna har fri i dag, og vi skal lage playdo. Men så finner jeg ikke igjen oppskriften!! Det er oppskrift med sitronsyre jeg trenger, ikke alun. Håååper noen kan hjelpe:-)
Bunnies by night Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Har ikke prøvd oppskriften selv enda, men den fungerer visst:) 5 dl kokt vann 5 dl hvetemel 1 dl salt 1ss sitorn syre 1 1/2 ss matolje 1 flaske konditorfarge. Bland alt det våte og kok opp. Ha det i bakebollen med mel og salt.
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2008 Tusen tusen takk, Miss T og lille Adam!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå