Gå til innhold

Jeg ødlegger for meg selv på jobben:-( :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Saken er den at jeg jobber veldig effektivt og får ting unna. Det den tidligere ansatte gjorde på 4 dager, gjør jeg på 2,5. Jeg står på og prøver og gjøre en god jobb.

Saken er den at man får jo ikke "ros" for det, men det blir til slutt forventet at man gjør det.

Jeg har ikke fast jobb så jeg vil jo gjøre et godt intrykk, har et vikariat nå.

I den jobben jeg hadde før ble jeg totalt utslitt, på slutten jobbet jeg 150%. Jeg sa ifra underveis at det var for mye for meg, men fikk spydige kommentarer at det var nå det minste jeg kunne gjøre. Jobbet dag og natt. Til slutt måtte jeg bare si opp, det tok meg 2mnd og komme meg igjen og jeg hadde tatt av 16kg.

Nå har jeg fått et vikariat som sagt som jjeg koser meg i, jobben er kjekk og grei og jeg får ting unna(kontor og adrm.) Saken er den at siden jeg er så effektiv, så har di funnet ut at jeg kan vaske ned kontorene, slik at de sparer penger på å leige inn et vaske firma..

Må si jeg ble helt satt ut...!!!

Er det sånt man må finne seg i? At jeg bare må vri opp filla og utføre jobben med et smil?

Jeg sa at jeg skulle gjøre det, men at jeg ikke trudde jeg var ansatt som vakehjelp. Jeg klarte vel ikke helt å skjule at jeg ikke var helt begeistret..

Føler jeg blir "straffet" fordi jeg gjør en god jobb.

Meninger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skulle aldri ha sagt ja til å gjøre det. Det er ikke jobben din, det er ikke det du er blitt ansatt som.

Skrevet

Det sto vist i en kontarkt(som jeg ikke har skrevet under på) at jeg kan bli pålagt å gjøre andre arb oppgaver.

Er det jeg som er syk i hodet her?

Den ene småsjefen klager og syter på alt, ingenting er godt nok. her en dag hadde jeg klart å kjøpe feil rundstykketype...Silly me..ect ect ect.

Men jeg er jo kjempeglad jeg har fått en jobb da.

Skrevet

Jfc.. Har du ikke en stillingsbeskrivelse da? Tror neppe den inkluderer vasking.. Og hva slags arbeidsplass er dette egentlig? Høres utrolig uprofft ut, at de plutselig krever at du skal vaske.. Ikke bra..

Lett for meg å si; men du bør ikke finne deg i det. Si at du gjør den jobben du er ansatt for og at du fortjener skryt, ikke ekstra jobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...