Gå til innhold

au au au...:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

sitter her med en helt syk tannverk, og har ikke time før klokken tre!!!

de seks timene kommer til å være som seks dager! noen råd for å lindre smerten frem til da? JEg har tatt paralgin forte, sterke ibux og sånn siden i går, og nå har jeg bare udugelige paracet igjen, og ikke tørr jeg ta noe særlig mere heller.. Det her er jo til å bli sprø av, sitter å rister med bena bare .. Herregud, tannverk er det verste jeg vet, føles som om jeg skal bli sprø.. Heldigvis er sønnen min hos bestemor!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars =( Har aldri hatt tannverk, men kan tenke meg at det gjør vondt!

Kan du ikke få komme inn før da? De pleier jo å ta inn sånne akutte tilfeller. Du kan jo ikke sitte slik i så mange timer!!

Skrevet

Jeg ringte fire forskjellige i området her, og den tidligste var klokken tre..:( synes godt jeg kunne få kommet inn før, men skjønner jo også at det finnes andre som trenger hjelp også;p

Hehe, det kan du være glad du ikke har hatt, jeg kan faktisk ikke komme på noen verre smerte enn tannverk! Min egen feil da, skulle ha gått før, før det ble så ille.. men jeg har så skrekk.. men nå får jeg bare manne meg opp og gå, det her går jo bare ikke!

Skrevet

Hmmm, synes nå de burde tatt deg inn før. Det virker jo ganske akutt. Men, det fungerer jo ikke alltid slik vi skulle ønske =(

Lykke til iallefall. Håper du holder ut.

Skrevet

Har du en isbit? Det kan lindre noe..

Stakkars.. det er pinefullt å ha tannverk. Tvi tvi for at timene går raskt for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...