Gå til innhold

Brus


Loppelill

Anbefalte innlegg

Får deres håpefulle brus? Jeg lar Leander smake innimellom. Han grøsser like mye hver gang. Syns ikke det er noe godt. Jentene mine like ikke brus. Det er ganske dumt når de er på bursdag og slikt. Blir litt uttafor. Spesielt Emma på 11. Så nå prøver jeg å få Leander til å like det før det er for seint å få det til. Foreløpig er det oppdraget misslykket. Å så cola som er så godt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha... det var da også et oppdrag! Thomas får også smake brus, men liker det ikke. Han er veldig glad i vann, og må ha en barne-Imsdalsflaske stående ved siden av senga si om natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leander liker også vann og melk. Men det beste han får er eplejuice. Kaffe med melk og sukker er aller best....

 

Det er jo ikke noe problem i øyeblikket kan du si... Men det er ikke så veldig gilt når en er 11 år og må spørre etter noe annet å drikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henrik liker brus, ja. Men spør heldivis ikke etter det (om han ikke ser andre drikker det). Favoritten er biola.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linea ser at vi drikker brus, men har ikke fått smake. Hun har vel spurt om å få smake to ganger eller no... Hun er veldig grei sånn sett altså. Hvis vi sier nei, så godtar hun det. Men kaffelatte og te som hun har fått smake på allerede det skal hun gjerne ha når vi drikker det... Hun drikker bare vann og melk, men har fått saft noen få ganger i forbindelse med sykdom o.l.

 

Skjønner at Emma synes det er leit, men det er jo bra for tenner og helse i det minste. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...