januarsurprise Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 hmmm... jeg gleder meg til jul jeg. Er det ikke bare å ha noen klare avtaler da..? Eller hadde du bare lyst å banne uten å utdype det noe mer...?
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 føler jul er et slit i nyfamilien om vi har den med eller uten barna hans. først er det et styr uten like med presangene til stebarna, om de ikke er tiptop så er det jo krise, så her må alt klaffe, svært dyrt er det også. slik er det hver jul. når de er med oss, så er det så mye stemninger og følelser og savn av mor og stress med gaver, sjalusi og misunnelse, krangling, sutring, ikke like preangene, ikke like maten, ikke ditt og ikke datt. aldri fornøyd så har en de julene de ikke er med oss, da savner mannen dem så fælt, at det ikke er så stas med jul for oss andre heller.ikke det at han sier så mye, men vi merker det jo på han. gleder meg vanligvis ti ljul, og gledet meg til jul med ungene, og alt dette, men vet jo hvordan det blir, og det er ikke så koselig lenger. desverre.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2008 #5 Skrevet 16. oktober 2008 Her må jo far ta ansvar og oppdra ungene!! De ødelegger jo hele julen. og maten KLAGER man ikke på... Har dere fellesbarn? kostnadene på gavene bør jo være noen lunde lik?? Man KLAGER ikke på gaver.. Disse tingene bør far lære ungene... Han oppdrar dem jo til å bli like sutrete og storforlangende som enkelte her inne som er forbannet fordi stemor har kjøpt feil stellebord i gave... Og faktisk så kan du også si ifra... tydelig Liker dere ikke maten kan dere bare gå fra bordet!! Er dere sulten kan dere ta ei brødskive.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå