ღhælgelainnღ Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Hvem tror dere blir den "utkårede" hos hver enkelt av deltakerne?
Alba44 Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Ragnhild velger Håvard Guro velger Svein Are Ola velger hun lyse. Silje tror jeg hun heter Hun lyse frieren velger han unge Andeas Dette tipper jeg nå, men kan jo endre inntrykk etterhvert ) Hva tror du da, HI?
Gjest Nydelige Christina+FØDEKLAR! Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Eh nå måtte jeg søke på navnene her men jeg tror: Silje&Andreas Ragnhild&Håvard Guro&Stian Ola&Astrid Litt gjeting på noen da..men føler iallefall Silje velger Andreas...
ღhælgelainnღ Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. oktober 2008 Ragnhild velger Håvard, Ola velger Silje, Guro velger Svein Are og Silje velger Andreas. Dette er inntrykket jeg har fått så langt, men de er jo flinke til å redigere og lure oss seere til å tro en ting og så er det noe helt annet som faktisk stemmer.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 15. oktober 2008 #5 Skrevet 15. oktober 2008 Husker ikke hva han heter, men han med blanke skallen og skjegget tror jeg velger Dina!
oscar de la renta Skrevet 15. oktober 2008 #6 Skrevet 15. oktober 2008 Tror det samme, eneste litt usikker på Guro. Tror hun likte Geir best. Stian og Åsmund er i allefall helt på knærne etter henne ; )
Tøysetipp Skrevet 15. oktober 2008 #7 Skrevet 15. oktober 2008 Lurer på om jeg skal kjøpe meg en gard jeg også. Slik at jeg kan melde meg på bonderomantikk. Hmm.. Har ingen formening om hvem som velger hvem. Helt dust på sånt jeg. Men, et veldig koselig program..
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 15. oktober 2008 #8 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg tror også Ola velger Dina.. mye pga episoden i går, når hun dro skikkelig til på rollespill..tror han ble veldig positivt overraska da, altså..Virker som han vil ha ei som kan overraske litt...hu andre med brillene synes jeg overhodet ikke passer sammen med han..Men hu lyshåra nordlendingen ligger også godt an i løypa tror jeg.. Silje er nok vel overbegeistra for Andreas Guro velger nok han andre fra Sandefjord Ragnhild.. litt kresen hun da;) men tror Håvard ligger godt han.. han trønderen babler jo aaaalt for mye;)
Alba44 Skrevet 15. oktober 2008 #9 Skrevet 15. oktober 2008 Blir spennende å se ) Har nesten alltid tippet rett, men tok grådig feil i fjor da Svein valgte Oddrun og ikke Rigmor. Ble lei meg på hennes vegne stakkar... Og ja; jeg elsker det programmet :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå