Gå til innhold

Inspirert: Hvor stor er din manns penis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehehe.. Håper på mange svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

18 tror jeg..hehe. Husker ikke omkretsen ; )

Skrevet

Lengde: 18, omkrets: 16. Deilig. Mmmmm.

Skrevet

24 cm lang og 17 deilige cm god og tykk.

Skrevet

helt perfekt. aner ikke mål, det er ikke helt turnon å ta fram en linjal å måle den akkurat. Men det er mer enn stor nok for meg :)

Skrevet

Har ikke målt, men når jeg holder den i hånda, så er litt av skaftet og hodet utenfor. Tipper 15 cm? Den er veldig god, men har hatt større, og det var vel egentlig.. bedre. Den må liksom bli så hard som den kan for at samleie skal være mer en godt. Deilig i forhold til godt, om noen skjønner.

Skrevet

Tror den er 19 cm. Aner ikke hva omkretsen er i cm, men den er like tykk som håndleddet mitt. Klarer akkurat å møte fingrene mine når jeg holder rundt den.

Skrevet

19 lang og ca 15 i omkrets.... Fantastisk perfekt for meg..... :)

Skrevet

Hvorfor skrev du inspirert i tittelen? Ser så teit ut. Virker for øvrig barnslig å måle sånt noe!

Skrevet

Herregud,gidder da ikke måle sånt! Mange fjortisser her inne...

Skrevet

Fordi, kjære deg, jeg ble inspirert av innlegget der det var en som hadde møtt en mann med en penis på 5-6 cm. Mange fortalte om sine møter med menn med små tiltetalter, og jeg fikk da lyst til å høre hvordan deres nåværende er. Ok?

Til det andre utsagnet ditt vil jeg bare si: jeg tror ikke du finner en eneste mann/gutt som IKKE har målt tissen sin. Det er bare sånn det er. Så om du ikke har vært med på å måle den selv, så er den definitivt blitt målt en eller annen gang.

Det er vel heller ikke så vanskelig å tippe?

HI.

Skrevet

Du, den har jeg ikke målt, men tipper den er helt normal :)

Skrevet

Damer ikke være så pripne da... Dette er jo bare et humor-innlegg!

Den er vel 16-17 cm lang. Aner ikke omkrets, men den er verken tynn eller tykk... Jeg er meget fornøyd med størrelsen, perfekt for meg! Så er han jo så flink å bruke den også ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...