Gå til innhold

"Hilser pent"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Nå vet jeg hvordan arkeologer(skrives det slik?) har det.

Jeg starta forige Mandag med tidenes utgraving av kjeller....

Å denne gravingen var ikke ute,men inne....!! Snakk om oppspart rot og dritt da.Over 20 år av våre liv lå blant esker,sekker og poser.

Jeg har jobba hele høstferien med å få gulv og vegger frem i lyset.Hærregud jeg angrer sykt på at jeg starta det her!

Men resultater blir toppers =) Nå er jentene mine flytta ned og bort fra ørene mine.Å jeg merker etter 3 netter at dette funka veldig på maset som er på kveldene.Di er oppe bare 1 gang,og ikke 20 hver kveld etter leggetid =))) Di har fått et flott rom å boltre seg på,og eget bad.Så jeg får stå i fred på mårran her oppe.JIPPIIIIIII ;o)

Å nå skal lilletrass snart inn på eget rom..Å her lukter det svidde tårer og dårlig samvittighet.Jeg hater tanken på å legge han alene,selv om det er på andre siden av veggen....Jeg vet ikke om jeg greier det jeg..

Jeg kommer sikkert ikke til å få sove uten han inne på mitt rom....

Men uansett,nå er det rundvask,flytting av pc bord,innhenting av spisebord,mye rydding og bortpakking igjen,så er jeg ferdig.Både mentalt og brutalt,hehe....Eller,jeg har enda et rom igjen.Der ser jeg ikke taket...Måtte jo stable alt dritten et sted... ;o) Men det er et prosjekt jeg ikke gidder tenke på nå.

Men det blir noen sekker som jeg kan sende til andre land ja.Å det føles godt,at jeg kan hjelpe andre med varme klær og leker.

Sååå,jeg har ikke stukket av,men kommer snart igjen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flink du er!! Det er jo deilig å få ryddet i rotet og få orden i sysakene:-)

Og artig for jentene å flytte for seg selv med eget bad og greier! Dere er heldige som har stor plass og kan sortere dere litt rundt i huset:-)

Her har vi ett bad og det er bittelite. Er helt utrolig at vi som er så mange hunkjønn ikke har tatt livet av han ene mannen i huset, men så er han av det snilleste slaget i verden da:-)

Jeg forstår deg godt, når det kommer til han lille. Det er vemodig å "slippe dem" avgårde. Og vi har ikke klart det ennå:-) Men egen juniorseng har vært en suksess og et skritt i riktig retning. Resten tar vi når vi er klare.

Om du har plass til en ekstra seng der inne, så lag det til en sofa/koseseng, så kan du slenge deg nedpå der om det blir for tøft:-) Som sagt, jeg forstår deg så godt så godt!

Og koselig å se deg igjen. Men rydd og gjør deg ferdig du, så sees vi snart igjen:-)

Skrevet

Nei, det er alldeles ingen rolig lek å flytte småe engler inn på eget rom. Vi er så heldig at vi har ett extra soverom med dobbeltseng. Når savnet blir for stort flytter mamma prinsessebarn inn i gjestesengen når hun legger seg og koser tett inntil. Det er noe trygt og godt å ha små kropper i nærheten på natterstid, og på dagen også....

Ta det når du selv føler deg klar. Det er ingen hast.

Skrevet

Synst du har vært super flink jeg,rydda og styrt slik på :0)

Vi har heller ikke eget rom til minstemann, gruer meg litt til å flytte han, godt det ikke bare er jeg som føler det slik...

Ha en fin kveld videre :0)

Skrevet

sukk... vi må også rydde i kjelleren... men er nok nødt til å få tak i en kontainer først....

Lykke til videre i ryddingen!

Skrevet

Flink? Hmmm,det var veeeeldig nødvendig var det.Ja,det var det det var...;o)

Vell,vi innreda råkjeller da vi kjøpte huset.Tanken var maaaange soverom.Det ble jo det,selv om di er små...Å badet var i utgangspuktet vaskerom.men så ble det opphørssalg på en maleforretning,og voila ble det et fint bad med varmekabler og greier.Men brukes alikevell til vaskerom ;o) Å at vi greide opp med kun et bad i så mange år er virkelig rart.Men alt går,bare man må,hehe.Er deilig å ha litt plass.Huset er ikke stort,men vi har utnytta max der nede.

I dag er jeg helseløs.Nå kjenner jeg hva jeg har styra med siste snart 2 ukene.Rundvasken er starta,men utsatt !! Typisk tegn på at "nuh er det nukk"..

Lilletrass ja...Vet du klatten,jeg er livredd for å ikke høre han puste om natta.Er derfor jeg sliter med å flytte han..Den redselen slipper ikke taket den.Men vi får se.Skal få venne seg til rommet først,så kanskje det blir før jul.Eller neste år....

Snulder,jeg drømte om kontainer jeg....Men det fikk jeg ikke.Så da har jeg stabla og stabla..Men jeg holdt på aleie,så kasta i smug ;o)

Takk for at dere skryter av meg =))) Jeg trengte det!!

JEG ER SÅ FLINK ATTE ;O)

"tussler snart til filla og bøtta.sukkh)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...