Gå til innhold

Svak positiv i dag!!! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke tro det....ganske så mye svakere den loddrette streken enn den horisontale i krysset, men den er der -og den er blå! Måtte ha sambo til å se på testen også, og han så også en blå strek. Jippi!!!! ..må nok kjøpe en CB digital i kveld bare for å få det skriftlig i morgen tidlig...tror ikke det har gått helt opp for meg enda.

Hadde et lite håp denne pp siden aku mente å se forandringer i kroppen min mandag, og fikk positiv el-test i går kveld. I tillegg hadde temp steget et lite hakk til i dag tidlig.

Tror dette blir en veldig lite effektiv dag på jobb!!!! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åååå.. så kjeempe gøy da :) gratulerer masse.........

Skrevet

Gratulerer så mye og lykke til videre i svangerskapet.Kos deg med en voksende mage, håper det klaffer her også snart.

Skrevet

Gratulerer så masse;)

heldigen:p

kan tenke meg at du går å smiler fra øre til øre;)hehe

Skrevet

Tør liksom ikke helt å slippe jubelen løs enda...testet 4 dager før IKM, og så redd egget ikke har festet seg ordentlig og at TR kommer i helga likevel...huff så mye man skal bekymre seg for! Uansett er det første positive test siden vi beg å prøve i januar, så da vet vi iallefall at vi kan!

Masse masse babystøv sendes dere alle!!!! ***************

Skrevet

det går nok fint for deg skal du se :) har nok festa seg...... hihi.... nesten litt misunnelig.. satse på eg slår følge me deg om en liten uke... (eller før) :P

hvis ikke må du ha masse lykke til i tiden framover, også må du prøve å nyte tiden som gravid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...