Vivil-08 Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Kan ikke tro det....ganske så mye svakere den loddrette streken enn den horisontale i krysset, men den er der -og den er blå! Måtte ha sambo til å se på testen også, og han så også en blå strek. Jippi!!!! ..må nok kjøpe en CB digital i kveld bare for å få det skriftlig i morgen tidlig...tror ikke det har gått helt opp for meg enda. Hadde et lite håp denne pp siden aku mente å se forandringer i kroppen min mandag, og fikk positiv el-test i går kveld. I tillegg hadde temp steget et lite hakk til i dag tidlig. Tror dette blir en veldig lite effektiv dag på jobb!!!!
KarLuc +1? Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 åååå.. så kjeempe gøy da gratulerer masse.........
Små Einsteins Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Gratulerer så mye og lykke til videre i svangerskapet.Kos deg med en voksende mage, håper det klaffer her også snart.
tinemor85 Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 Gratulerer så masse;) heldigen:p kan tenke meg at du går å smiler fra øre til øre;)hehe
Vivil-08 Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. oktober 2008 Tør liksom ikke helt å slippe jubelen løs enda...testet 4 dager før IKM, og så redd egget ikke har festet seg ordentlig og at TR kommer i helga likevel...huff så mye man skal bekymre seg for! Uansett er det første positive test siden vi beg å prøve i januar, så da vet vi iallefall at vi kan! Masse masse babystøv sendes dere alle!!!! ***************
KarLuc +1? Skrevet 15. oktober 2008 #6 Skrevet 15. oktober 2008 det går nok fint for deg skal du se har nok festa seg...... hihi.... nesten litt misunnelig.. satse på eg slår følge me deg om en liten uke... (eller før) hvis ikke må du ha masse lykke til i tiden framover, også må du prøve å nyte tiden som gravid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå