Gå til innhold

Hva synes dere om denne kjolen i brylupp?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempestilig!

Gjest eller brud forresten?

Som gjest er den kjempe stilig :)

Skrevet

WOW! Den var knallfin!

Skrevet

Likte ikke broderiet, og så er den kliss lik i fasongen som den bruden i sist bryllup:) Fint snitt og kjole i seg selv, men litt for pyntet etter min smak. Det kommer jo an på hvordan vennegjengen kler seg - det varierer mye hvor "pyntet" en er. Hører rykter om bridezillas som reagerer på fargen sort evnt. gamle bestemødre.

Skrevet

At den er sort er ikke så viktig nå når det er høst. Dessuten er det jo lyse broderier på den. Kanskje du kan ha en hvitt/ lyst sjal/ bolero over skuldrene akkurat under vielsen for eksempel? Synes den er veldig pen.

Ville ikke valgt det snittet selv, men bare fordi jeg ikke ville ha kledd det.

Skrevet

Kjolen er fin den:)

Men jeg liker ikke at den er svart uansett om det er höst eller ikke. Så kommer det jo ann på hvilken dress-kode som står i invitasjonen også. Kanskje dette brudeparet synes det er ok med mörkefarger. Selv skal jeg ha sommer bryllup å önsker å at gjestene stiller i sommer farger:)

Men smak og behag:)

Skrevet

Det er i så fall broderiet og tilbehøret som "redder" kjolen, ikke årstiden. Ingen vi kjenner er nøye med dette, men jeg fikk reaksjoner da jeg møtte i svart coctail kjole fra 50 tallet, knall røde sko og annet rødt tibehør - etter avtale/krav fra brudeparet:) Det var gamle tanter som reagerte, men i senere tid har jeg møtt bruder som på ingen måte vil ha det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...