Gå til innhold

Kjøpe mammaklær nå...?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Var inne på Ellos og fant mye fint. Har så lyst til å kjøpe meg klær, men tenker at jeg har jo bare fire mnd igjen. Dette er sistemann også, så jeg får ikke brukt klærne i seinere svangerskap. Men det er jo så kjekt å føle seg fin...

Kjøper dere fremdeles mammaklær? Eller sliter dere ut det dere har? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hva med å kjøpe noen gensere du kan bruke etter graviditeten da? mange fine lange strikka gensere som dekker magen..bukser trenger du jo ikke mange av..

 

jeg har tre stk. skal ikke kjøpe flere.. jeg har termin 1 januar så jeg tenker også på den at det er jo pointless å shoppe klær en bare skal bruke når en er gravid å kansje litt etterpå..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ingen grunn til å ikke skulle føle seg litt ekstra fin mens man er gravid - det er jo ikke bare fryd og gammen. Dessuten skal jo magen vokse enda mer, så det er greit å ha klær som paseer. Jeg har hvertfall ikke lagt mammaklesinnkjøp på hylla enda ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta godt vare på klærne så går det jo an å selge de etterpå. Tror ikke det er noe problem å få til. Når jeg prøvde å kjøpe brukte mammaklær var de alltid solgt allerede..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøtp noen klær, men gensere og bluser passer jo ennå! Har vært heldig å arvet en "sekk" av min søster! Så kan vi vel bare fylle på kolleksjonen litt - mulig det kommer fler i vår familie:)

 

Enig med at hvorfor skal vi slutte å kjøpe klær?? Ville jo aldri gått så lenge uten å kjøpe noe ellers.

Jeg blir bare deprimert av å ha klær i skapet som ikke passer. I tillegg til alt annet som ikke går bra - så skal jeg ikke ha noe å ha på meg heller. Har sikkert mer hormoner i kroppen enn de fleste andre - så dersom noe går galt legger jeg meg ned å griner. Så for meg blir litt shopping terapi! Og da må det være noe jeg selv kan benytte meg av!

(Har ikke kjøpt mye, men det blir nok mer!)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...