Gå til innhold

kvalme


Gjest

Anbefalte innlegg

noen som har mista matlysta på alt? det er ingenting som frister, og jeg får ikke i meg noen ting. Spyr ikke, men er skikkelig uvel/kvalm.

 

noen andre som har mista matlysta på alt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også blitt skikkelig kvalm og uvel. Spyr heller ikke, men går og brekker meg stadig..skikkelig kjedelig. Har dårlig matlyst, føler jeg må truge i meg mat litt nå og da. Håper det bedrer seg snart :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er slik jeg også, ingen ting som frister, men prøver og spise noe da det hjelper litt på kvalmen, men blir mest uvel/kvalm på formiddag og kveld.. spiser jeg noe går det litt over....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter også med kvalme, og føler ikke alltid for å spise nei. Kjenner det blir litt bedre når jeg har god tid og slipper og stresse med måltidene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke like god matlyst nei. Noen ting blir jeg kvalm bare ved å se/tenke på. Jeg har kastet opp to ganger de siste tre morgenene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter enormt med kvalme. Det blir jo ikke bredre når luktesansen min er forsterket. Bor i Oslo og det å sitte på morgenen og ettermiddagene på tbanen er en prøvelse. Ellers funker det for meg å spise litt, da går kvalmen bort for en stund. Hjelper også å drikke vann. Så nå går jeg rundt på jobb som en helsefrik, drikker vann hele tiden og knasker gullerøtter :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åå! så godt å høre om problemene på t banen! jeg har det akkurat på samme måte! holder på å brekke meg nesten daglig av alle de merkelige lukter på t bane og buss. Uteliggere/ alkohol- lukt er det aller verste.. Har aldri merket at det finnes så mange sterke lukter rundt forbi før..:/

I forhold til matlyst må jeg og spise ofte; det er det eneste som faktisk hjelper mot kvalmen min!

spiser masse frukt og loff.. (spiste alltid grovt brød før, men nå syntes jeg loff gjør underverker...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også kvalm/uvel og har dårlig matlyst. I går gikk jeg med sånn akupunktur-bånd (sea-band) som du får kjøpt på apoteket. De hjalp meg umiddelbart. Så når jeg kjenner uvelheten/kvalmen kommer så bare tar jeg på meg de et par timer - de virker ganske umiddelbart.. Genialt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...