heisand? Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 kan bf ha ungen overnattende hos seg når jeg ammer morgen og kveld?
lionkittens Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Ja det blir vel litt opp til deg og de det da =) Om du ammer på kvelden så drar og kommer tilbake på morningen så er jo ikke noe endret sånn sett , men skal du borte mer enn kveld til morgen så får du tenke om det går med flaske eller samvittigheten din =) (ikke alle som har samvittighet til det ) Viktikste alltid synes jeg er : drit stort sett i hva andre synes å gjør det som føles ok for deg selv ,
heisand? Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2008 jeg tenkte på om han kunne få ha han overnattende nå om vi er på mekling. bf klarer ikke å levere ungen til amming 7:30. han har kjempe problemer med å stå opp. så jeg bare lurer på om overnatting kan vente med til jeg det ikke er noe amming? det er vel lite vits i at bf har ungen bare overnattende etter kveldsamming så i seng og så levere? jeg lar heller mamma komme hit og passe på.
heisand? Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. oktober 2008 bf har ikke sett han på snart 7uker, så det bekriver bf ganske godt
erteposen + 4 Skrevet 15. oktober 2008 #5 Skrevet 15. oktober 2008 Ja, det er vel ikke noe problem. Hvor gammelt er barnet? Tar det flaske? Jeg jobbet fra gutten min var 7 mnd, og jobbet en lang turnus. Hoppet vi over et måltid påvirket det ikke ammingen, og jeg pumpet meg om det hoppet over to. Vår gutt ville ikke ha flaske, men det gikk med tutekopp.
mamma`n til nurk Skrevet 15. oktober 2008 #6 Skrevet 15. oktober 2008 Hvis han ikke har sett barnet på 7 uker, så tror jeg jeg ville ventet en stund før det ble overnatting...Tror heller ikke bf har krav på å ha barnet på overnatting før h*n er ca 1 år. Her får ikke bf ha noen overnattinger før jenta vår er større, og det fikk jeg medhold i på familievernkontoret og. Hun er nå 7 mnd.
erteposen + 4 Skrevet 15. oktober 2008 #7 Skrevet 15. oktober 2008 Da må du se bort fra mitt svar. Da kan du jo nesten like godt sende barnet til meg:)
Sjokoladekaka Skrevet 15. oktober 2008 #8 Skrevet 15. oktober 2008 Kan det nok, men ikkje i din situasjon. Han får ikkje medhold i overnatting før ungen er rundt året, om du ikkje vil det. Og så lenge du ammar, så blir det ikkje overnatting. Han må foreløpig komme på besøk til deg og ungen. OG han må komme jamt, ca 2 gangar i veka, før anna blir aktuelt, likevel. Han kan ikkje komme etter over 7 veker og seie at han vil ta med seg ungen nokre timar eingang. Då kan like godt eg ha ungen din;) for ungen veit jo ikkje i heile tatt kven faren er. Samme som ungen veit om meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå