Begooz Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Ja, jenter ser ut til at det blir en fin høstdag i dag og (her på østlandet) Hva skal dere gjøre i dag?
Løven,fisken og vekten Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Her blir det å prøve å få gjort litt husarbeid...er nemlig hjemme med min datter som har brukket kravebeinet:(
Nattinatta Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 ja, det var disse vinduene som trenegr en vask da... men det blir nok til å forskyve problemet til en annen dag! Får se ann dagen. I ettermiddag skal vil på middag hos mor ogf far! Så slipper middagslagingen idag!!
erteposen + 4 Skrevet 15. oktober 2008 #5 Skrevet 15. oktober 2008 Har tatt ut en fridag og skal på BIFF, en filmfestival i Bergen. Føler meg litt rampete gitt:)
Gjest Sekretøsa Skrevet 15. oktober 2008 #6 Skrevet 15. oktober 2008 Lese til ymse eksamener... prøver å få gjort en smule husarbeid. Men akkurat nå er det lesing som står øverst på pri.lista... *tusler ut fra dib*
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 15. oktober 2008 #7 Skrevet 15. oktober 2008 Hmmm, tja... Har syk 10 åring hjemme, så får passe litt ekstra på henne. Men må ta meg en tur ut med minstemor etter lunsjen, så får vi gå ned å handle litt. Etterpå blir det vel litt klesvask, hente guttungen i bhg, og lage middag =) Ikke de største planene i dag nei.
Bippe77 Skrevet 15. oktober 2008 #8 Skrevet 15. oktober 2008 være hjemme med syke lille gutten min.... vil bare ligge å gnu oppepå meg.. så får nok ikke gjort mest.. men sånn er det jo bare...
Tøysetipp Skrevet 15. oktober 2008 #9 Skrevet 15. oktober 2008 Bor også på Østlandet, men det ser foreløpig grått ut fra mitt vindu.. Men, det gjør ingenting for jeg skal skrive eksamensoppg. *føle seg heldig*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå