MissAntrop Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Nå har jeg hatt vondt i halsen i over ei uke, og på fredag reiser vi til Paris. Noen som har gpde tips for å bli fort frisk???
line_n & sara Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 kjøp deg c vitaminer (sterke, feks 1000 mg eller de på apoteket på 750 mg) hvis du har litt følsom mage, pass på at de er syrenøyrale. ta en tablett annenhver time. ha noen på nattbordet også, så tar du noen iløpet av natta når du våkner. i helsekosten har de noen sugetabletter med sink, som heter tazinc og kommer i blå pakker, ikke la deg avskrekke av teksten på forsiden "mot dårlig ånde" den er helt genial ved halsvondt! jeg har hatt mye trøbbel med halsen, og får mye vondt tiltross for fjerning av mandler, og jeg har kjempegod effekt med sink! når du er i helsekosten, plukk med deg en pakke med krydderte, og honning, og lag deg en sterk te med masse honning. den sterke teen hjelper deg å holde bihuler og nese oppe, og honning smører og er antibaktrielt. god bedring! og god tur til paris!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå