titti*mamma*i*februar11 Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 4 dager etter at TR reiste, begynte jeg å få blodig slim. Dette har nå vart i 4 dager. Igår hadde jeg i tillegg veldige EL smerter og positiv EL test. Men EL kom veldig tidlig denne gangen så jeg vil fortsette å teste etter EL. Men lurer jo veldig på dette blod-slimet?? Noen som har opplevd dette? Det ser ut som spotting i trusa, men godt synlig på papiret etter do besøk. Har ingen symptomer på graviditet og testet neg igår. Men er urolig siden det har vært blodig slim nå i 4 dager.. ( har ikke blitt hverken mer eller mindre på disse dagene). Håper det er noen som kan gi meg et hint om hva dette kan være!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Mest sannsynlig så betyr det bare at du er ekstra fruktbar! Dette står på pernille.info: "Noen får en lett blødning eller blodspor i sekretene rett før eggløsning. Dette er et tegn på at man er veldig fruktbar akkurat da. Det kommer av at livmorslimhinnen kan lekke litt midt mellom østrogenstupet som kommer før eggløsningen og før det har blitt produsert nok progesteron til å opprettholde livmorslimhinnen" Så kjør på Masse lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå