Klar for å bli mamma Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Håper du har tid å se når vi blir gravid og kjønn og antall. Eventuelt andre ting som dukker opp:-) Vi har prøvd lenge nå og venter på prøverørs, men vi håper jo selvfølgeli at vi skal bli gravid før, men blir vi ikke det er jo sjansen for å få tvillinger større:-) jeg 250777 han 190870 Gleder meg til svar å tusen takk:-)
♥Once♥upon♥a♥timeƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 Ser en gutt og en jente på deg. Det virker ikke som de kommer samtidig, men tett. Gutten kommer først. Dere er lykkelige sammen, du og din partner. Når ungene kommer kan forholdet deres settes litt på prøve, det virker som om den siste graviditeten ikke var helt planlagt, og du får litt plager i svangerskapet. Bekkenløsning? Men dere klarer dere greit. Tenk positivt er mitt råd! Husk å sette av tid til hverandre! Mars 09 blir en god mnd for deg! Da er du virkelig på topp! Del det med din partner. Ewa
Klar for å bli mamma Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2008 Takk for at du tok deg tid. Lurer på om du ser om det blir graviditet via prøverørs eller ikke Klem:-)
♥Once♥upon♥a♥timeƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg ser ikke sikkert, men jeg lurer nok litt på om ikke første kommer med prøverør, så kommer neste ganske tett etter av "naturlige årsaker" Lykke til! Ewa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå