*Glederseg:) 81* fødeklar Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 D gjorde ikke jeg. Bortsett fra at babyen var ekstremt aktiv tidlig i natt og jeg ikke har fått sove. Men dette er vel bare tilfeldig Er 37+5 så d er uansett bittelitt tidlig at hun kommer. Selv om dette hadde vært en befrielse for meg
Christyc Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Ingen baby her heller....men ekstremt aktiv i magen helt siden i går kveld.....er det fremdeles klarte ikke å ligge lenger og stod opp kl fem...men som du sier sikkert tilfeldig. er 37+6 så kan igrunnen bare komme om hun vil det:-)
TeBax Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 merket ikke en ting i natt, selv om jeg er 2 dager på overtid her. tror igrunnen at fullmånen er oppskrytt hehe
sena Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 merket heller ingen ting, bortsett fra at jeg har utrolig sm. i ryggen. er 4 dager over idag.
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 15. oktober 2008 #5 Skrevet 15. oktober 2008 Uffnei, ikke noe her heller...Er en dag på overtid idag...Men har merket endringer i kroppen siden mandag så håper det er tegn på at lillegutt gjør seg klar til å møte verden:)
cabe- fått gutt nr fire :) Skrevet 15. oktober 2008 #6 Skrevet 15. oktober 2008 Neida, ikke noe påvirkning fra månen her heller : ) Er 39+5 så absolutt på tide at han kommer nå!! Har i det minste sovet flere timer i strekk i natt og det er leeeenge siden sist. Så kanskje kroppen har samlet krefter til fødsel i dag ; )
Chidera *tobarnsmor* Skrevet 15. oktober 2008 #7 Skrevet 15. oktober 2008 Gikk noen timer med vondter i går kveld, men selvfølgelig gikk først vondtene over, deretter kynnerne - og så sovnet jeg på sofaen:-S Stod opp i dag, en dag over termin og like tjukk;-) Så sier som noen over her - fullmånen er oppskrytt!! Hehe!
Guttemamma!:) Skrevet 15. oktober 2008 #8 Skrevet 15. oktober 2008 Ingenting her heller.........to dager siden termin! Bare tull det der med fullmåne.. Selv om jeg ville sååå gjerne tro på det i håp om at noe skulle skje.:/
2 gutter og 1 jente Skrevet 15. oktober 2008 #9 Skrevet 15. oktober 2008 neida...ingenting...hadde tilogmed litt sex for å bedre sjangsene. hehehe men endte bare opp med kjeeeeempevondt og kunne knapt røre meg på flere timer... nei, nå er det slutt på sex altså...det blir jo såååå vondt etterpå men ikke noe baby. 4 dager til terminen enda, men nå vil jeg slippe denne steinharde krampemagen!!!!
Ludviginne - mamma!! Skrevet 15. oktober 2008 #10 Skrevet 15. oktober 2008 Ikke her heller... Jeg hadde virkelig tro på at den skulle slå til, men nei... Men jeg har tid til å vente jeg...
mammanov08 Skrevet 15. oktober 2008 #11 Skrevet 15. oktober 2008 Merket ikke noe spesielt jeg heller.. annet enn at jeg ikke fikk sove, helt alene i huset i natt, mannen var bortreist og ungene hos faren sin, alt lå til rette for en god uforstyrret natts søvn... og jeg ligger våken mye og kan hverken skylde på snorking eller våkne unger...hehe. Og så har jeg jo 44 dager til termin da og vil helst ikke føde enda da.. kansje ved neste fullmåne:)
Novemberknøttprøverigjen Skrevet 15. oktober 2008 #12 Skrevet 15. oktober 2008 Er for tidleg for meg å merke noko (35 veker), men babyen var svært aktiv i går, har aldri vore så aktiv før faktisk:-)
babygullz <3 vilde Skrevet 15. oktober 2008 #13 Skrevet 15. oktober 2008 jeg lar meg ikke påvirke av månen=p Var til modningsakupunktur i dag og tøying, og JM sa at fullmånen fremdeles sto på å kunne ha virkning på folk;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå