fått attpåklatt Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Joda, det er klart det....det går opp og ned! Nå har jeg begynt behandling hos homeopat, og det gjør at jeg er mye mer optimistisk og positiv! Da skjer det noe liksom... :-) Hvor lenge har dere prøvd? Vi er inne i vår 6 pp, men jeg regner med at det snart går mot 7 pp - har på følelsen at TR er rett rundt svingen. Vi får håpe at det klaffer snart!!!
tjorven- nr 3 Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Ja det går skikkelig i bølgedaler her og....er i pp nr 3 etter SA i juli, så ikke prøvd så lenge etter det. Men med tanke på at jeg kunne vært 28 uker på vei nå, så er jeg lei ja !!! Bare det å måtte starte på nytt når jeg var kommet til over 13. uke....kjipt!! MEN kan ikke dvele ved det og går på i ny pp med friskt mot nå!!
bollus med bolle! Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 svarte det samme på en annen tråd, men siden det du sa traff meg veldig godt...var dritt-lei og helt ko-ko av å vinkle all tankevirksomhet rundt bim og prøving. Tok meg rett og slett en pause, lot alt bare suse og gå og ingen bim.....kjenner at det var veldig godt og at det nå er ny spenning i å logge seg på her!
*lillerosin* Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. oktober 2008 Hei! Ja det går virkelig opp og ned. Vi har akkurat gått inn i 21 pp nå.
*lillerosin* Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. oktober 2008 Vet hvordan det føles. Vi mistet i uke 12. Akkurat når vi trodde vi var på den sikre sida. Vi kunne hatt en gullunge på 1 1/2 år. Trist. Men det er jo ikke rart vi blir litt tussete av denne berg og dalbanen. Det stå på motet vi graver fram i begynnelsen av hver pp. Håpet og gleden som bare øker utover. Også tristheten og håpløsheten når tr kommer. Også er det på en igjen....
*lillerosin* Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. oktober 2008 Ja jeg vet bollus. Har ikke vært inne her på lenge. Bare oppdatert IKM lista. I sommer stressa jeg ikke med å tempe heller. Og det var godt. Men det er jo denne berg og dalbane ferden, som denne prøvinga faktisk er, som sliter. Blir bare litt sliten følelsesmessig av og til.
*lillerosin* Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 18. oktober 2008 Takk for svar alle 3! Føles bedre nå. Ser at svara ikke har lagt seg etter rett innlegg og i den rekkefølgen jeg skrev dem men.... Er i beg av ny pp nå så humøret er bedre. Hovedinnlegget ble skrevet når tr var på besøk. Det forklarer vel det meste ;-) Lykke til og klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå