**Vimsa** Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Når bergynnte magen å komme på dere? Jeg er førstegangs, og er i uke 13 nå. Har gått opp 2kg, men magen har ikke vokst noe særlig.. Men en jeg kjenner har fått stor "utover mage" allerede og er like lagt som meg. Veldig forskjellig gitt.. Åssen er det med dere?
Avokado Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 hos meg kom den ikke før uke 20 og utover. er nå uke 29. Har bare en liten kul.Så det varigjerer veldig, fra person til person.
rima Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg fikk mage rundt ultralydtimen i uke 18. Da bare poppet den fram og jeg følte meg kjempegravid i uke 20!!!!! Veldig individuelt og 2.gangs får den nok tidligere enn de som skal ha førstemann.
Vil Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 jeg er i ellevte uke nå, og mener bestemt at magen er blitt litt anderledes. Jeg har selvsagt ingen kul, men om jeg er helt uten klær ser det litt ut som om jeg er litt større nederst på magen, og ganske hard på en måte. Blir spennende å se hvordan den vokser!
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 15. oktober 2008 #5 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg var veldig tyn för jeg ble gravid å alle sa att det kom til å synes tidlig selv om jeg var förstegangs. Jeg er nå i uke 19 å folk tror jeg er mye lengere. Det kan jo väre litt vann og luft også, men jeg liker å tro at jeg heller ser gravid ut enn tjukk;)
Gjest leelu25-nr.2 *30.03.09* Skrevet 15. oktober 2008 #6 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg fikk ikke mage før uke 21 med førstemann, samme uke som jeg kjente spark. denne gang kom magen i uke 14/15, samtidig som jeg begynte å kjenne spark. sprøtt
Mayken Skrevet 15. oktober 2008 #7 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg har hatt mage lenge synes jeg. Nå er jeg 20+1 og folk tørr å bemerke det og spørre om når jeg har termin. Er 2.gangs og hadde mega mage sist, så regner med noe sånt denne gangen også. Kommer vel veldig an på hvordan man bærer barnet. Jeg er kort i overkroppen, så alt tyter utover på en måte...hehehe
LilleMagen Skrevet 15. oktober 2008 #8 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg er lang i ryggen, så jeg bærte babyen langt inn. Så magen min poppet ikke skikkelig ut før jeg nesten var 30 uker på vei. KJEDELIG!!!
syngejente Skrevet 15. oktober 2008 #9 Skrevet 15. oktober 2008 magen min ble stor med en gang nesten,allerede i uke 8 spurte folk meg om jeg var gravid.jeg hadde veldig oppblåst mage,forstoppelse og vann i kroppen. Er i uke 20 nå og folk lurer på om jeg skal føde snart.de blir overaska at jeg bare er halveis! Er gravid for andre gang
Girl Next Door Skrevet 15. oktober 2008 #10 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg hukser jeg var bekymret i lang tid fordi jeg trudde det ikke var noe voksende inni der. Den kom ikke til syne før i uke 21 eller noe rundt der. Nå er jeg i 32 uke, og er mye større, men visstnok liten i forhold til andre. Jeg er ellers helt "normal" av vekt. Men ikke før ca uke 27 folk som ikke kjente meg så det åpenbart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå