lionkittens Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg legger sålen inntil en vegg og så setter jeg foten oppå sålen og inn mot veggen. Er det riktig ? Og når er de for små ? Jeg mener de sier de skal være 12 mm å gå på , men om foten vokser 1 mm er den for liten da ? =) ?
polarn & pyrene Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg gjør det samme som deg. Tar ut sålen og lar ungene stå på den for å se om den er for liten. Jeg har hørt fra flere skobutikker att det skal være 1 - 1 1/2 cm å gå.
Pusur_mor Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Det skal være 1- 1,5 cm å gå på når du kjøper skoene. Da har ungen noe å vokse i. Vinersko har jeg litt mer klaring, så det blir plass til tykkere sokker.
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 Dersom sålen er løs, så tar jeg den ut, og setter foten oppå, og passer på, at de ikke krøller tærne Ellers, så tar jeg et mykt målebånd inni skoen og måler, og måler foten på barna.
Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #5 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg syntes også dette var vanskelig så jeg bestillte denne.... http://www.barnefotter.com/index.php?page=plus12_3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå