Liaes Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Eller må mann ha henvisning fra fastlegen?
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Spørst jo hva det gjelder det. Men du kan jo alltids bestille en time på Medi3.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Det kan man bestille selv. Det gjorde jeg:)
Liaes Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. oktober 2008 Flott! Har akkurat flytta fra Stavanger til molde,og her har de ikke privat gyn, er 3-4mnd vente tid på sykehuset.. Gjelder forts. på utredning...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå