Gå til innhold

Inspirert: rare plasser du har funnet igjen ting?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faren min fant fjernkontrollen i telefonkatalogen og en annen gang i kjøleskapet.

Nabojenta savna ei lue etter hun og storesøster hadde lekt her en dag, etter ca 1 uke fant jeg lua når storesøster skulle ha på regnbuksa igjen, lua lå inni den ene foten.

Og hvem har ikke funnet en haug med sokker i hjørnene på sengtøyet?

Fant mobilen min midt i gårdsrommet en dag, storesøster hadde "passet på den"

Dere har kanskje flere, som er bedre!? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fant igjen primboksen i fryseren. Den har vært der siden lørdag:) Og jeg måtte kjøpe ny.

Skrevet

Tannbørsten til nest minste i ridestøvelen min....hmmm.....

Armbånd i kjeleskapet....

Tlf i do......

Det var vel det jeg kom på for øyeblikket,men det er garantert masse jeg har glemt......

Skrevet

Samboern putta smøret i microen, det sto der lenge, og microen ble t.o.m brukt i mellomtiden(har den stående oppå kjøleskapet, ser ikke hva som evt er inni uten å klatre opp på en krakk). Det var ganske smelta og ubrukelig når vi fant det.

Skrevet

Hmmm, måtte tenke litt på den... Kom på at jeg har funnet pus i vaskemaskinen - takk og lov FØR jeg satte den på. Og jeg har funnet igjen sandalene mine som jeg var sikker på jeg hadde mistet under pasasjersetet i bilen, hadde allerede kjøpt meg nye...

Skrevet

En pakke tamponger i kjøleskapet :) Går rimelig fort i svingene til tider, ja.... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...