moota m storebror&lillebror Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Faren min fant fjernkontrollen i telefonkatalogen og en annen gang i kjøleskapet. Nabojenta savna ei lue etter hun og storesøster hadde lekt her en dag, etter ca 1 uke fant jeg lua når storesøster skulle ha på regnbuksa igjen, lua lå inni den ene foten. Og hvem har ikke funnet en haug med sokker i hjørnene på sengtøyet? Fant mobilen min midt i gårdsrommet en dag, storesøster hadde "passet på den" Dere har kanskje flere, som er bedre!? =)
katta og co Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg fant igjen primboksen i fryseren. Den har vært der siden lørdag:) Og jeg måtte kjøpe ny.
mamma-til-4 Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Tannbørsten til nest minste i ridestøvelen min....hmmm..... Armbånd i kjeleskapet.... Tlf i do...... Det var vel det jeg kom på for øyeblikket,men det er garantert masse jeg har glemt......
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 Samboern putta smøret i microen, det sto der lenge, og microen ble t.o.m brukt i mellomtiden(har den stående oppå kjøleskapet, ser ikke hva som evt er inni uten å klatre opp på en krakk). Det var ganske smelta og ubrukelig når vi fant det.
Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #5 Skrevet 15. oktober 2008 Hmmm, måtte tenke litt på den... Kom på at jeg har funnet pus i vaskemaskinen - takk og lov FØR jeg satte den på. Og jeg har funnet igjen sandalene mine som jeg var sikker på jeg hadde mistet under pasasjersetet i bilen, hadde allerede kjøpt meg nye...
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 15. oktober 2008 #6 Skrevet 15. oktober 2008 En pakke tamponger i kjøleskapet Går rimelig fort i svingene til tider, ja....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå