Gå til innhold

Hvis du heter Hunt til etternavn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kan du finne på å kalle ungen din Mike da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenk om man ikke skjønner det før man er i kirken? :-o

Skrevet

Presten vet vel ikke hva det er engang ;-)

Skrevet

he he synes du at Yu Suk, Jack Imhoff, Harry Butz, Ben Dover eller Hugh Jassman er noe bedre da ????

Skrevet

Hehe--

Eller Mike Litoris:-p

Er visst en eller annen stakkar som heter det. Figurerer noen videoer.

Skrevet

Ok, kall meg blond og dum nå, men hvorfor er det så ille å hete Mike Hunt?

Skrevet

har du sett på film nå? Hva het den filmen der igjen, der de får den stakkars jenta til å rope i høytaleren "Phonecall for Mike Hunt" ----"are you here, Mike Hunt??"

Jo, det var det: "Porky!!" het filmen.

Jaja... =o) Tenåringshumor, men den hadde sine moments..

Skrevet

Fordi på engelsk høres det ut som om du sier mi fitte, sorry, men du ba om det ;o)

Stygt, stygt...

Skrevet

Høhø, jeg er ikke mindre barnslig enn at jeg ler av slikt jeg altså:-p

Skrevet

Om du sier Mike Hunt så høres det ut som "my cunt" om du ikke vet hva det betyr googel. Cunt er det groveste og styggeste skjeldsordet du kan si til en kvinne i USA.

Skrevet

"Has anyone seen Mike Hunt??" var det hun sa! Huska det nå...mens ungdommene lo og flirte, etter å ha ringt henne fra en telefonkjosk i nærheten for å få henne til å si det. Uff, hun gikk jo fem på.

Skrevet

oh my god, er det mulig å være så blond som det jeg var nå? Mike Hunt= My Cunt! Haha, skylder på at jeg er trøtt jeg *gjeeeeesp*

Skrevet

Mannen min brukte nå uansett Dick Head`s garage når han skulle reparere bilen sin, der han bodde før i tiden. Populært sted å reparere bilen, forresten.

;o)

Skrevet

Og ja, han heter Richard Head, men Dick for short...

Skrevet

Hehe. Nå kom jeg til å tenke på en gutt jeg gikk på barneskolen sammen med, som ikke var av de lureste. En eldre guttegjeng spurrte om han kunne kjøpe is for dem, og han ville gjerne være med i gjengen så det gjorde han gjerne. Så han fikk beskjed om å gå inn i kiosken å kjøpe 5 klitoris med nøtter.....Noe han da gjorde, stakkars gutt.

Skrevet

Men de fleste heter da vel Mike i korform av Michael, og det er jo et englenavn ;o)

Skrevet

Haha... Å æ føle mæ litt småblond her nu, shønte lissom ikke greia me en gang, men gikk jo opp for mæ ettersom æ leste de andre innlegga....

*ROFLMAO* (inni hode mitt for æ kan jo ik hyle ut sånn at æ vekke den lille som sover så søtt)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...