Gå til innhold

Ang øyekatarr


Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min våknet på mandag morgen med nesten gjenklistrede øyne, og jeg er jo sikker på at det var øyekatarr. Jeg begynte å dryppe med en gang, og hun hadde ikke mer puss i øynene når kvelden kom. Jeg drypper fortsatt, men hvor lenge skal jeg fortsette? Kan det virkelig gå så fort over?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3 dager etter at hun er bra, men man anbefaler ikke dråper lengere, man frykter at bakteriene blir resistent. d skal holde å vaske øye i salt vann, vask fra ytterst til nesen.

Skrevet

Så dvs at jeg skal dryppe til og med torsdag, og deretter evt gå over til saltvann ? (da har jeg dryppet både mandag, tirsdag, onsdag og torsdag)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...