♥Andrine♥ Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 ... er det "normalt"? Hun har hatt det i 3 dager no... Hun er 2 år...
animal Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Er den fettete hvit? Høres ikke normalt ut. Jeg ville tatt en telefon til legen i morgen.
Gjest Sauen er på tjukka igjen=) Skrevet 14. oktober 2008 #3 Skrevet 14. oktober 2008 Hm... Syns ikke det høres normalt ut for en 2-åring, nei. Småen her på 13 mnd kan ha gul/lyyyys brun avføring, men hun har aldri hatt, og jeg har aldri hørt om noen som har hatt, nesten hvit avføring... Ville tatt det opp med legen for sikkerhets skyld, for å utelukke at det er noe galt=)
♥Andrine♥ Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. oktober 2008 Avføringen hennes er som den pleier... men bare hvit...
animal Skrevet 14. oktober 2008 #5 Skrevet 14. oktober 2008 Ring legen i morgen! Spar på en liten avf-prøve (i et glass, urinprøveglass eller lignende) i tilfelle de vil analysere den. Er ikke sikkert det er noe galt, men ville definitivt sjekket det ut.
Leirha Skrevet 14. oktober 2008 #6 Skrevet 14. oktober 2008 Ufda. Nå skal ikke jeg komme her og spre noe frykt, men hvit avføring er et av tegnene til cøliaki vet jeg. Ta nå kontakt med legen du så finner han/hun utav det. Lykke til.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 14. oktober 2008 #7 Skrevet 14. oktober 2008 Googlet hvit avføring.. Og ifølge lommelegen så kan det være normalt.., men skal ikke vare over flere dager.. Da skal det sjekkes opp nøye av legen.. Og ta med prøve på avføring samt urinprøve om du får til det når du tar kontant med legen kan være lurt.. Har skjønt det sånn at det kan være alt fra at han har spist noe ( altså normalt) til at det kan være galleblæren eller lever.. Ring legen i morgen tidlig og hør du.. =)
Tante Bassa Skrevet 14. oktober 2008 #8 Skrevet 14. oktober 2008 Mener å huske fra skolen at hvit avføring var tegn på noe galt med gallen. Ring legen i morgen du. Lykke til :-)
Snupp@ med 3 barn Skrevet 15. oktober 2008 #9 Skrevet 15. oktober 2008 Gutten min hadde det for en stund siden. Det kan være melkeallergi. Vi ungikk melk og melkeprodukter i tre dager og etter det var alt normalt. Kunne begynne med melk igjen fordi han ikke var allergisk, men hadde en gallebetennelse eller noe sånt. Så sonja s har rett.
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 15. oktober 2008 #10 Skrevet 15. oktober 2008 Ring legen du. Kan nok være forskjellige ting, og kanskje ikke noe farlig, men best å få sjekket. Da babyen min hadde gulsott, var legen veldig opptatt av, om hun hadde hvit avvføring - noe som tydet på at leveren, eller nyrene ikke hadde det helt bra..
♥Andrine♥ Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #11 Skrevet 15. oktober 2008 Takk for svar. Har ringt legen og venter på tlf tilbake... Hun har melkeallergi, så hun går på melkefrikost... så det er ikke det. Så no er det bare til å vente på tlf...
♥Andrine♥ Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #12 Skrevet 15. oktober 2008 Venter og venter på telefon...
♥Andrine♥ Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #13 Skrevet 15. oktober 2008 Skal til legen med henne i morgen...
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 15. oktober 2008 #15 Skrevet 15. oktober 2008 Syns dere burde roe ned diagnosespekuleringen deres. Ikke helt trygg grunn dere går inn på her.. LEversvikt/problemer gir enda ikke HVIT avføring.
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 15. oktober 2008 #17 Skrevet 15. oktober 2008 siktet ikke til deg..
Trultemora er presseklar!! Skrevet 15. oktober 2008 #18 Skrevet 15. oktober 2008 Jo Lilo..... Hvit avføring KAN tyde på bla leverproblemer.... Dattern til en meget god venninne gikk igjennom dette.... Men ingen vits i å overdramatisere på forhånd, er nok sikkert ikke no farlig no! Håper du får bra svar tilbake fra legen i morgen!
Bring_it_on!!:)) Skrevet 15. oktober 2008 #19 Skrevet 15. oktober 2008 Nå er det jo ingen som har kommet med noen diagnose her,,. Men heller forslag til hva de har erfart og det viktigste rådet av alle som alle har gitt.. Oppsøk lege..
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 15. oktober 2008 #20 Skrevet 15. oktober 2008 Dattern vår har Total leversvikt.. så jeg kan endel om dette. Det som er problemet med leversyke er at de kan ha problemer med galle og galle stopp. Men av leverproblemer/leversvik for man ikke hvit avføring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå