gullet0305+09 Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Trodde ikke den tissingen skulle bli ett problem før i siste trimester jeg?? Føler jeg må på do hele tiden.... lurer jo på om alt er som det skal være nedi der... hehe.
LittleBee Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg har tisset ofte nesten fra første dag jeg ble gravid, men i det siste har det blitt enda oftere. Begynner å bli litt lei av å springe på do i tide og utide. Er 15+2 i dag. Men jeg tror det er helt normalt. Det skyldes vel både hormoner og en voksende livmor
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Jordmora mi sa det var vanlig å tisse ofte i førsten også går det over , en stund men så kommer det tilbake på slutten igjen.
1974 Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 ja, jeg har flydd masse på do i 1 trimester.
mageboer igjen visst*fødeklar Skrevet 15. oktober 2008 #5 Skrevet 15. oktober 2008 ER på do 2-3 ganger hver natt. Kan ikke fatte hvorfor siden jeg bremser med drikke etter åtte på kvelden, legger meg rundt ti og er på do rett før jeg legger meg.. Men har hørt at dette er kroppens egen måte og å øve opp oss til nattevåk.
moniki* 3 prinsesser* Skrevet 15. oktober 2008 #6 Skrevet 15. oktober 2008 Hei jeg er også ofte på do, begynner på ettermiddagen og fortsetter utover kvelden. Er også på do 2-3 ganger om natta, hvert oppe hver natt siden jeg ble gravid for å gå på do. Først var det bare en gang og så økte det til 2-3, og nå er jeg nede i 1-2 ganger.. Er 22 uker i dag..Hadde det sånn i de 2 andre sv.skapene også.. Så vi får bare ta det som en trening på nattevåk og mating om natten..Det går over..;-)
Underveis --> Skrevet 15. oktober 2008 #7 Skrevet 15. oktober 2008 Var ille frem imot 12-13 uker, så roet det seg litt, men er fortsatt oppe en gang om natten. Er bare litt senere på natten før jeg våkner og må opp. Er 18 uker i dag.
Gjest Tina-Mari m/Tvillinger! Skrevet 15. oktober 2008 #8 Skrevet 15. oktober 2008 Hei på dere alle:) Jeg er uke 19 i dag, og syns jeg tissermindre nå enn i starten. Bortsett fra denne uken hvor jeg har måtte dobble mitt inntak av vann ettersom jeg har urinveisinfeksjon.... Men det blir bedre, før det blir værre igjen...har jeg hørt da:)
gullet0305+09 Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 15. oktober 2008 høres likt ut som meg det der ja:-) Men jeg husker ikke det var sånn i forrige svangerskap jeg da. Da var det i 1. trimester og så mot slutten. Men det er nok som du sier, at det er trening på nattevåk og mating om natten. :-)
birrisj05.02.09 Skrevet 15. oktober 2008 #10 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg er snart i uke 24, og må på do å tisse stortsett hver natt.. gjerne mer enn en gang.. men har lest at det er kroppens måte å venne seg til nattevåk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå