Gå til innhold

Imorgen kommer medisinene mine!!!! =)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Som noen sikkert har fått med seg har jeg gått og vært skikkelig dårlig med vond hals, hoste, feber, snue, hodeverk osv (klage, syte) i over 2 uker.

Så var jeg å satt p-sprøyta idag kl. 14.45. Sykepleieren sa jeg skulle spørre om det var en lege som hadde tid å se på meg.

Joda jeg fikk komme inn. Hadde ikke så masse tegn til betennelse denne gang heller, men fikk pensilin mot bihulebetennelse. Håper bare det hjelper så jeg kan bli frisk igjen snart!!

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å ja, la oss håpe du blir frisk. Det er så slitsomt å være syk, og enda mer slitsomt å være småsyk!

Skrevet

Ønsker deg riktig god bedring!! :-)

Skrevet

Det skal bli godt å få noe medisin, nå er det så vondt i ansiktet rundt nesen og rundt høyre øye. Det sprer seg bare, så jeg er glad jeg gikk til legen!

 

Takk for tankene =)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...