Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Menn med briller!!! Sånne svarte firkantete briiller, det er så sexy, spesielt hvis de er ubabert også og har lite hår.. Så må de være pene og da;) Herregud, er ikke det litt rart ?
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Haha! Nei, det er ikke rart. Ikke for meg! Hadde selv en periode med "nerdete" menn. hehehe.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #3 Skrevet 14. oktober 2008 SÅNNE SOM HAM: http://www.greysanatomyinsider.com/images/gallery/very-debonair.jpg *orgasme* Var ute med en mann som lignet sykt på han på linken, men så trodde jeg at menn med briller var "snille" menn da, men nei, tvert om, han var så slem,slem,slem!!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #4 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg vet! Den slemmeste mannen jeg har vært borti så ut som et lam ved første øyekast. Men den gang ei...
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #5 Skrevet 14. oktober 2008 Så slem og så sexy, hvorfor blir vi betatt av slemme menn ?
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #6 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg har hørt at det er fordi vi innerst inne håper at de vil forandre seg. At VI kan forandre dem!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #7 Skrevet 14. oktober 2008 Ja jeg har lest det også, jeg opplevde en gang at en sånn slem fyr likte meg fordi jeg var kostbar, og med engang jeg begynte å like ham og viste det, så dumpet han meg.. :/ Er ikke menn bare rare eller?
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #8 Skrevet 14. oktober 2008 Jo, veldig rare. Men jeg har vært sånn, jeg og! Jeg likte en fyr, men han likte ikke meg (ville bare ha sex...). Så gikk "forelskelsen" min over, og da ble han sååå interessert. Fikk komplimenter slengt etter meg i huet og ræva. Og da tenkte jeg: "Kan du ikke bare holde kjeft?!"
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #9 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg synes de er veldig sofistikerte og ser kjempesmarte ut. Så jeg skjønner deg godt ;.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå